اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جدید ارومیه:

اجرای منویات مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه‌ام خواهد بود

امام جمعه جدید ارومیه گفت: بنده مشمول الطاف خاص الهی و اعتماد مقام معظم رهبری واقع شده و اجرای منویات ایشان مهم‌ترین وظیفه من در آذربایجان غربی خواهد بود.

اجرای منویات مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه‌ام خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در نخستین خطبه نماز جمعه خود در ارومیه، در جمع پرشور و باشکوه نمازگزاران اظهار داشت: انتخاب بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نشانگر الطاف خاص الهی و اعتماد مقام معظم رهبری بر بنده بوده که با تلاش برای اجرای منویات ایشان مهم‌ترین رسالت خود را در این راستا انجام خواهم داد.

وی با اشاره به زحمات بسیار حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی در طول بیش از سه دهه فعالیت خود در قالب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: از خداوند متعال مسئلت دارم تا بتوانم از سلوک و مجاهدت‌های ایشان بهره جویم.

قریشی عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را برترین وظیفه خود در استان برشمرد و گفت: بنده مشمول الطاف خاص خداوند و اطمینان و اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی شدم و از این بابت از ایشان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تمام توان خود را برای انجام وظیفه خود به نحو احسن در استان صرف خواهم کرد.

امام جمعه ارومیه در نخستین خطبه نماز جمعه خود در ارومیه با اشاره به هفته وحدت، بر جایگاه رفیع و والای پیامبر اکرم(ص) نزد خداوند اشاره و تصریح کرد: باید مسلمانان در راستای پیروی از فرامین و دستورات الهی و پیامبر بزرگ اسلام در برقراری بیش از پیش وحدت میان خود تلاش کنند.

وی همچنین بزرگ‌ترین معجزه پیامبر اسلام(ص) پس از نزول کتاب آسمانی قرآن را هدایت اعراب جاهلی به سمت اسلام و اخلاق عنوان کرد و افزود: ابوذر و مقداد را می‌توان دو نمونه بارز از تربیت کامل اصحاب و شاگردان ایشان دانست.

وی با اشاره به اوضاع و شرایط کنونی دنیای امروز، گفت: امروز نیز دنیا گرفتار جاهلیت مدرن است که البته این جاهلیت‌ها و گمراهی‌ها نیز در سایه تبعیت از اسلام ناب محمدی و آموزه‌های پیامبر بزرگ اسلام می‌تواند به گلستان عبودیت تبدیل شود.

قریشی اتحاد مسلمانان را شرط اصلی غلبه و پیروزی آنان در برابر دشمنان عنوان و بر لزوم وحدت رویه مسلمانان در ابعاد مختلف تأکید کرد.

انتهای پیام/61006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول