اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12/ مسابقات کشتی آزاد ‌قهرمانی کشور ـ‌ تنکابن

خادم: برنامه 5 ساله برای موفقیت کشتی ایران تدوین می‌شود

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برنامه‌ای پنج ساله برای موفقیت کشتی ایران تدوین می‌شود.

خادم: برنامه 5 ساله برای موفقیت کشتی ایران تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، رسول خادم ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سند راهبردی استراتژی کشتی و ایجاد تحولات مثبت در این ورزش تدوین می‌شود.

وی تصریح کرد: برای کسب نتایج مناسب در این سند از سلیقه‌گرایی پرهیز می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه این سند چهارچوب‌های خاص و مورد نیاز به خود را دارد، تاکید کرد: این سند اهداف و راهبردهای اصلی و فرعی کشتی کشور را مورد نظر قرار داده و در قالب دو برنامه پنج ساله طرح‌ها و سیاست‌گذاری‌های کشتی را تدوین می‌کند.

این مسئول ظرفیت‌های کشتی کشور به لحاظ نیروی انسانی و فنی را بسیار توانمند ارزیابی کرد و گفت: برای نیل به اهداف سند برنامه‌ریزی راهبردی مدنظر است و براساس این برنامه برای عملی کردن ظرفیت‌های موجود نیازمند منابع مالی هستیم و باید پیگیر مطالبات کشتی باشیم.

خادم درباره برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان کشور در تنکابن گفت: برگزاری این مسابقه سبب افزایش سطح فنی کشتی کشور و کمک به کسانی می‌شود که قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: همه روسای هیئت‌های کشتی استان باید برای اعتلای این ورزش در کشور تلاش کنند.

این مسئول ارشد ورزش کشتی کشور خاطرنشان کرد: مازندران مهد کشتی کشور است و مهم‌ترین پشتوانه تیم ملی در کشتی است و جایگاه ویژه‌ای در کشتی ایران و جهان دارد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری مسابقات کشتی بزرگسالان کشور در اعتلای ورزش کشتی گفت: در برنامه‌ریزی برای توسعه کشتی تلاش می‌کنیم تا المپیک 2024 کشتی ایران به جایگاه کشتی شوروی سابق در این رشته برسد.

انتهای پیام/86020/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول