اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز خبر داد

تشکیل کمیته ازدواج آسان در رامهرمز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز از تشکیل کمیته ازدواج آسان در این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین جلسه مرتبط با حضور مسئولان امر برگزار می‌شود.

تشکیل کمیته ازدواج آسان در رامهرمز

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: ازدواج علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جنسی و عاطفی فرد، روابط اقتصادی، ارتباطات اجتماعی و فرهنگی افراد را تنظیم می‌کند.

وی ادامه داد: اگر ازدواج در زمان مناسب اتفاق نیفتد مشکلات بسیاری برای افراد و جامعه به وجود می‌آورد و در صورتیکه در زمان مطلوب محقق شود شرایط بسیار آرامی را در جامعه و بین افراد حکمفرما خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز تصریح کرد: موانع فرهنگی همواره مهمترین و اساسی‌ترین موانع ازدواج محسوب می‌شوند که می‌توان به عدم برخورداری از شغل و مسکن مناسب، رسومات مالی پرخرج، زندگی تجملاتی پر زرق و برق، ضعف یا عدم انگیزه برای ازدواج، آزادی‌های غلط و گریز از مسئولیت و نداشتن توانایی کافی برای خریدهای سنگین و مراسم پرهزینه اشاره کرد.

وی تاکید کرد: تغییر نگرش عمومی از طریق رسانه‌ها، سوق دادن نگرش خانواده برای ازدواج فرزندان، تلاش برای رفع موانع فرهنگی ازدواج، ممکن نشان دادن ازدواج آسان و متمکنین به انجام ازدواج آسان و عدم پخش برنامه‌هایی که جوانان را از ازدواج بازمی‌دارد از راهکارهای مدنظر برای برگزاری ازدواج جوانان است.

حسینوند در پایان، هدف از تشکیل کمیته ازدواج آسان و تحکیم خانواده را بررسی موانع پیش‌روی جوانان این شهرستان و فعال کردن ظرفیت‌های جامعه برای هرچه آسان‌تر شدن روند ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: نخستین جلسه این کمیته در رامهرمز برگزار شده است.

انتهای پیام/72012/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول