اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال

صبای قم از داماش گیلان پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال صبای قم در هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان می‌رود.

صبای قم از داماش گیلان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور از نخستین روز بهمن‌ماه با انجام سه مسابقه در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد ولی تیم‌های لیگ برتری صبای قم و داماش گیلان در ششمین روز بهمن‌ماه از نهمین هفته دور برگشت این رقابت‌ها در دیداری مهم به میدان خواهند رفت تا به موقعیت خود در جدول رده‌بندی سامان بدهند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در یکی از مهم‌ترین مسابقات خود در این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و تیمی که بتواند در این دیدار پیروز شود جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود خواهد بخشید.

این در حالی است که فوتبالیست‌های صبای قم هفته گذشته در خارج از خانه میهمان تیم تبریزی تراکتورسازی بودند و در ‌‌نهایت این تیم صبای قم بود که موفق شد میزبان خود را با تساوی یک بر یک متوقف کند؛ در حالی که صبا با این تساوی یک پله بالاتر از داماش گیلان قرار گرفت.

صبای قم در بازی هفته بیست و سوم در تبریز با انگیزه تلاش برای پایان ناکامی‌های اخیر در خانه و میهمانی رقبا، برابر حریف تبریزی بازی حساب شده‌ای انجام داد و در حالی که ابتدای نیمه دوم گل خورد در لحظات پایانی گل خورده را پاسخ داد و بازی دو تیم با تساوی پایان یافت.

صبای قم در حالی بازی خارج از خانه خود را در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور برابر تراکتورسازی تبریز برگزار کرد که حالا با روحیه‌ای مضاعف در هفته بیست و چهارم به دیدار داماش گیلان می‌آید و قصد دارد شکست بازی نیم‌فصل اول را جبران کند.

صبای قم در هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود، باید از ساعت 14 و 30 در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان برود.

صبای قم که در این فصل مقابل تیم‌های ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز و راه‌آهن سورینت در خانه خود به برتری رسیده است، با تیم‌های گسترش فولاد تبریز، مس کرمان و پرسپولیس تهران مساوی کرده و به تیم‌های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت تهران و فولاد خوزستان باخته است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته بیست و سوم تیم صبای قم با کسب 23 امتیاز در مکان یازدهم جای دارد؛ در حالی که رقیب این هفته آنها یعنی داماش گیلان با کسب 22 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول