اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسنی در گفت‌وگو با فارس:

کسب مدال از مسابقات کشتی آزاد کشور کار بزرگی است

مربی تیم کشتی آزاد استان قم کسب مدال از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور توسط کشتی‌گیران قمی را کار بسیار بزرگی دانست.

کسب مدال از مسابقات کشتی آزاد کشور کار بزرگی است

محمد حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی کشتی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در هشت وزن برگزار خواهد شد و مدعیان به تیم ملی دعوت می‌شوند تا روزهای پایانی سال در جام جهانی به میدان بروند.

وی افزود: برای قضاوت مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در شهرستان تنکابن داورانی از استان‌های اردبیل، مازندران، زنجان، تهران، کرمانشاه، البرز، قم، گلستان، خراسان رضوی دعوت شده‌اند و تمام آنها دارای درجه‌های یک، 2 و 3 بین‌المللی داوری کشتی از فدراسیون جهانی این رشته هستند.

مربی تیم کشتی آزاد استان قم تاکید کرد: حضور داوران برجسته کشتی کشور برای قضاوت این دوره از مسابقات نشان می‌دهد که رقابت‌های این دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین خاطر کشتی‌گیران قمی نیز با آمادگی مطلوب به مصاف حریفان می‌روند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران قمی در هشت وزن راهی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور شده‌اند، یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی این مسابقات به میزبانی هیئت کشتی استان مازندران و در شهرستان تنکابن این استان برگزار می‌شود.

حسنی اضافه کرد: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در حالی به میزبانی تنکابن مازندران برگزار می‌شود که از قم نیز تیمی متشکل از 8 کشتی گیر به این رقابت‌ها اعزام شده و سرپرستی این تیم را نیز علی طلایی از پیشکسوتان ارزنده کشتی قم بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران قمی که برگزیده رقابت‌های انتخابی استان هستند در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم قرار است با حریفان خود به رقابت بپردازند و ان‌شاءالله با کسب مدال از این مسابقات به قم بازگردند.

مربی تیم کشتی آزاد استان قم بیان داشت: در وزن 57 کیلوگرم این مسابقات روح‌الله نعمتیان دارنده چندین مدال از مسابقات قهرمانی کشور و همچنین رویدادهای مهم کشتی آزاد عضو تیم هیئت کشتی استان قم است و در وزن 61 کیلوگرم رضا سعادت به روی تشک می‌رود.

وی یاد‌آور شد: در وزن 65 کیلوگرم امید خدمتی به عنوان نماینده قم در برابر حریفان صف‌آرایی می‌کند و در وزن 70 کیلوگرم سجاد محمدی به میدان خواهد رفت در حالی که در مورد محمدی گفتن این نکته مهم است که وی تنها مدال‌آور کشتی قم از مسابقات بین‌المللی سال جاری در رشته کشتی آزاد محسوب می‌شود.

مربی تیم کشتی آزاد استان قم افزود: محمد در اردیبهشت ماه سال جاری و در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، در وزن 74 کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد و نشان برنز گرفت.

وی اظهار داشت: در نهایت اینکه در وزن 74 کیلوگرم اسلام شکوهی‌راد، در وزن 86 کیلوگرم جواد حسینی، در وزن 97 کیلوگرم محمود بیگدلی و در وزن 125 کیلوگرم باقر شمس نادری اعضای تیم استان قم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ج30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول