اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت 5 مدعی در لیگ دسته اول

هیئت تنیس روی میز برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند

تیم هیئت تنیس روی میز به عنوان نماینده قم در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول قهرمانی تنیس روی میز باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

هیئت تنیس روی میز برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه تیم مقاومت در سال 1390 به نمایندگی از هیئت تنیس روی میز استان قم در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور حضور یافت، امسال تیمی با نام هیئت تنیس روی میز قم به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها معرفی شده است.

با مشخص شدن ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات دور رفت فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس روی میز قهرمانی باشگاه‌های کشور این تیم برنامه بازی‌های خود را نیز می‌داند و از قضا با رقبایی همچون نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های همیشه قوی لیگ‌های تنیس روی میز کشور هم‌گروه شده است.

پیکارهای دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک تنیس روی میز رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور در بخش مردان از هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود و تیم هیئت تنیس روی میز قم با انگیزه راهیابی به لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود و فصل را از حدود دو هفته دیگر آغاز می‌کند.

این در حالی است که براساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ، پیکارهای این مرحله با شرکت پنج تیم مدعی صعود به لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

سال گذشته در این مسابقات برای تیم رده سنی بزرگسالان تنیس روی میز مقاومت قم محمدصادق شهیدی، آرمان حاجی‌، حسین دژآهنگ، علی ذکی‌زاده و ابوالفضل اسدی که همگی از باتجربه‌های تنیس روی میز قم محسوب می‌شوند، با آمادگی کامل برابر رقبا صف‌آرایی کردند و این تیم با تغییر کمی نسبت به فصل گذشته مقابل حریفان دسته اولی قرار خواهد گرفت.

تیم هیئت تنیس روی میز قم از قبل تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی خود آغاز کرده و سعی می‌کند در جدال حساس برابر رقبای خود بهترین نتایج را برای صعود به پیکارهای لیگ برتر تنیس روی میز رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور کسب کند.

در مسابقات این فصل تیم مردان هیئت به نمایندگی از تنیس روی میز استان قم در کنار رقبای مطرحی قرار گرفته، اما با توجه به نفرات بسیار خوب، با تجربه و آماده‌ای که انگیزه بسیار زیادی نیز دارند امسال به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر است.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان قرار است این پیکارها از دهه اول بهمن ماه آغاز شود در حالی که تیم هیئت پینگ پنگ قم با تیم‌های هیئت قزوین، هیئت تهران، نفت و گاز گچساران و مناطق نفت‌خیز جنوب برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر پینگ‌پنگ رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول