اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«علی بکاء» رئیس کانون مربیان فوتبال استان بوشهر شد

با پایان نخستین انتخابات کانون مربیان فوتبال استان بوشهر، سیدعلی بکاء به عنوان رئیس کانون مربیان فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

«علی بکاء» رئیس کانون مربیان فوتبال استان بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امشب در  این انتخابات که بیش از 50 نفر از مربیان فوتبال از سراسر استان حضور داشتند، پس از رأی‌گیری، اعضای کانون مربیان فوتبال استان بوشهر مشخص شدند.

سیدعلی بکاء با کسب 38 رأی بالاترین رأی را کسب و به عنوان رئیس کانون و پس از آن حیدر عبدالله‌زاده، نرگس احمدی، ولید صفری، امین معینی، عباس متقی، زهرا شریفیان و عباس خوش‌سیما به ترتیب با کسب 30، 27، 27، 23، 18، 18 و 17 رأی به عنوان اعضای این کانون انتخاب شدند.

سیدعلی بکاء پس از این انتخاب در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون چنین امکانی برای گفتگو و طرح مباحث علمی درباره‌ی فوتبال روز دنیا و وضعیت فوتبال استان وجود نداشته اما کانون مربیان استان بوشهر به عنوان اتاق فکر و تالار گفتمان برای مربیان فوتبال شرایط را برای پیشرفت این ورزش در استان فراهم خواهد نمود.

«بکاء» سابقه‌ چندین سال مربیگری تیم ملی فوتبال 7 نفره و چند دوره قهرمانی جهان را در کارنامه‌ درخشان فعالیت ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/66006/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول