اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده صورت می‌گیرد

احداث پل قدس و داروپخش در اردبیل

شهردار اردبیل از احداث پل روگذر میدان قدس اردبیل و داروپخش به عنوان اولویت اصلی عمران و آبادانی مرکز استان در سال آینده خبر داد.

احداث پل قدس و داروپخش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، صدیف بدری در جلسه کمیته فنی و عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: در سال 93 علی‌رغم افزایش قابل توجه قیمت قیر و بالا رفتن هزینه آسفالت، طبق برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم حداقل به اندازه امسال در کوچه‌ها و معابر شهر اردبیل عملیات آسفالت‌ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مدیران و ناظران پروژه‌های عمرانی مناطق در امر آسفالت‌ریزی معابر در سال آینده رعایت دستورالعمل‌های لازم در رابطه با کیفیت تولید و پخش آسفالت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

شهردار اردبیل از به کارگیری سه اکیپ لکه‌گیری آسفالت، یک دستگاه فینیشر جهت آسفالت عمده و یک اکیپ دستی آسفالت در سال آینده در هر منطقه شهرداری خبر داد و تصریح کرد: با هدف مدیریت بهتر واگذاری کارهای عمرانی به پیمانکاران، کاهش بروکراسی اداری و همچنین نسبت به آموزش عوامل عقد قرارداد با پیمانکاران شهرداری اقدام می‌شود.

این مسئول با توصیه به مدیران امور عمرانی برای برنامه‌ریزی به موقع جهت انتخاب پیمانکاران طرح‌ها و با تأکید بر امر تمرکز‌زدایی از شهرداری مرکز در امور مربوط به انتخاب پیمانکاران و واگذاری اختیارات بیشتر به مناطق خاطر نشان کرد: تمامی پروژه‌های سال آینده تعریف شده لذا مدیران امور عمرانی باید از هم اکنون نسبت به تهیه مدارک فنی پروژه‌ها از جمله تهیه برآورد و نقشه پروژه‌های قابل اجرا در سال آینده اقدام کنند.

بدری با اذعان به اینکه پروژه پل‌های روگذر چهارراه ایستگاه سرعین، میدان قدس و همچنین زیرگذر داروپخش اصلی‌ترین بخش فعالیت‌های عمرانی سال 93 شهرداری اردبیل را تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت‌های عمرانی در سال آینده بدون وقفه و تعطیلی پیش می‌رود و تنها در صورت اتمام کار پروژه‌های در دست اجرا نسبت به آغاز پروژه دیگری اقدام می‌شود.

وی، ضرورت رعایت مباحث طرح کنترل پروژه در عقد قرارداد پروژه‌های سال آینده را یادآوری کرد و ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلیه پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری مؤظف هستند در پروژه‌های با ارزش بیش از یک میلیارد تومان از تابلو زمان‌سنج معکوس دیجیتالی استفاده کنند.

شهردار اردبیل با تأکید مجدد بر عدم اجرای پروژه‌های تعویض و بهسازی جداول شهر در حجم گسترده در سال 93، توجه به کیفیت و تنوع اجرای طرح‌های پازل‌بندی پیاده‌روهای معابر را خاطر نشان کرد و گفت: توصیه می‌کنیم در امر اجرای پازل‌ به خصوص در خیابان امام خمینی (ره) از تکه‌های بزرگ و طرح‌دار جدید استفاده شده و فعالیت‌های عمرانی مذکور به خاطر مراعات حال شهروندان و نیز به جهت ایجاد تسریع در کار به صورت شبانه و دو شیفته انجام گیرد.

انتهای پیام/62007/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول