اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 زاهدان خبر داد

احداث 11 پل عابر پیاده با مشارکت بخش خصوصی در زاهدان

شهردار منطقه 2 زاهدان گفت: تعداد 11 دستگاه پل عابر پیاده در نقاط مختلف منطقه نصب خواهد شد که از این تعداد دو دستگاه آن به صورت مکانیزه و پله برقی است.

احداث 11 پل عابر پیاده با مشارکت بخش خصوصی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، داوود صفایی اظهار داشت: موضوع هدایت آب‌های سطحی در نقاط مختلف شهر از جمله مواردی است که به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفته و حدود 60 تا 70 درصد آنها اجرا شده و مشکلات زیادی برطرف و با اجرای مابقی آنها امسال با مشکلات کمتری در این زمینه روبه‌رو خواهیم بود.

وی به احداث چند پل عابر پیاده در سطح منطقه 2 اشاره کرد و گفت: این موضوع با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است و تعداد 11 دستگاه پل عابر پیاده در نقاط مختلف منطقه نصب خواهد شد که از این تعداد دو دستگاه آن به صورت مکانیزه و پله برقی خواهد بود و ما امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.

شهردار منطقه 2 در مورد تعریض خیابان‌های سطح منطقه بیان کرد: موضوع تملک بخشی از موقعیت‌‌هایی که در مسیر تعریض قرار دارند از طریق اداره تملک در دست اقدام است که پس از رسیدن به نتیجه عملیات‌های اجرایی آنها صورت خواهد پذیرفت.

صفایی در زمینه ورود نکردن شهرداری در اراضی واگذار شده توسط تعاونی‌های مسکن در سطح شهر گفت: همانطوری که بارها این نکته را تذکر داده‌ایم ابتدا باید تمامی موارد مربوط به آماده‌سازی، تسطیح، جدول گذاری و سایر موارد مربوط به زمین‌های واگذار شده توسط دستگاه‌های واگذارکننده انجام شود و بعد از آن شهرداری نسبت به صدور پروانه ساخت  اقدام خواهد کرد و تا زمانی که این امور انجام نشود شهرداری نمی‌تواند در این رابطه کاری را انجام دهد.

وی با انتقاد از توجه نکردن برخی از شهروندان در زمینه رهاساختن مصالح ساختمانی در نقاط مختلف شهر گفت: در زمینه جمع آوری نکردن نخاله و مصالح ساختمانی در اطراف محل‌هایی که ساخت و ساز صورت گرفته، شهرداری نسبت به صدور اخطاریه‌هایی اقدام می‌کند که بی‌توجهی بعضی از شهروندان به این اخطاریه‌ها منجر به پیگیری آن از طریق دستگاه قضایی می‌شود که در این صورت جرایمی برای اشخاص بی توجه به قوانین در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/75009/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول