اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه خبر داد

هزینه 5 میلیارد ریالی شهرداری زیراب در 4 ماه اخیر

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه، گفت: 5 میلیارد ریال در طول چهارماه اخیر برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در شهر زیراب هزینه شده است.

هزینه 5 میلیارد ریالی شهرداری زیراب در 4 ماه اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، هرمز علی‌نژاد امشب در مراسم معارفه شهردار زیراب که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و با حضور معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد با اشاره به بخشی از فعالیت‌های شورای اسلامی شهر زیراب، افزود: روکش آسفالت جاده ترانزیتی محور سوادکوه از ورودی بالا تا انتهای قاسم‌آباد تا پایان سال 93 به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب به تعامل مناسب مدیر اداره برق شهرستان سوادکوه برای جابه‌جایی تیرهای برق در پیاده‌روها اشاره کرد و گفت: احداث پارک 140 هکتاری و ساماندهی زمین زباله از اولویت‌های کاری شورای اسلامی شهر زیراب است.

وی از برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر زیراب برای بهره‌برداری از طرح نمادین میدان شهر زیراب خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری پردیس دانشگاه بهشتی زیراب طرح نمادین میدان شهر زیراب در چند روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی‌نژاد به برخی از عملکرد عمرانی و خدماتی در چهارماه فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر زیراب اشاره کرد و افزود: بتن‌ریزی 8 هزار متر مربع، احداث جدول و نهر به ابعاد 400 متر، موزائیک‌کاری در یک‌هزار و 900 متر مربع در شهر زیراب از فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب در چهارماه فعالیت آن بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با تاکید بر اینکه آبادانی شهر زیراب از اولویت‌های اصلی شورای اسلامی شهر است، گفت: 5 میلیارد ریال در طول چهارماه اخیر برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در شهر زیراب هزینه شده است که برای دستیابی به اهداف مورد نظر همراهی و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی مورد انتظار است.

انتهای پیام/86015/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول