اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

حفظ حجاب موجب شکست توطئه‌های دشمن می‌شود

فرماندار شهرستان سقز گفت: حفظ حجاب اسلامی موجب شکست دشمنان خواهد شد چراکه آنها سست کردن بنیان خانواده‌ها و کمرنگ کردن اعتقادات دینی را هدف قرار داده‌اند.

حفظ حجاب موجب شکست توطئه‌های دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، مراسم مولودی‌خوانی شامگاه پنج‌شنبه در مرکز بزرگ شهرستان سقز به همت مرکز بزرگ و امور بانوان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: این هفته‌ که به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) هفته‌ وحدت نامیده شده است، تکرار و تقویت مکرر یک اندیشه و خط فکری است که بی‌تردید تنها راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و گسترش اسلام‌خواهی و توحید است.

نادر فخری با اشاره به زندگانی نبی مکرم اسلام گفت: حضرت محمد (ص) پیام‌آور صلح، دوستی، مودت و مهربانی، کلامش اعجاز عشق و وجود پربرکتش بهانه آفرینش بود.

فخری با تاکید بر پیروی از سیره نبوی در زندگی خاطرنشان کرد: پیامبر آمده بود تا همه را به خدای واحد، رسول واحد، قبله‌ واحد و کتاب واحد فراخواند.

فرماندار سقز از پیامبر اکرم (ص) به عنوان یک شخصیت بی‌بدیل بشریت یاد کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های معنوی و مولودی‌خوانی تجدید عهد و پیمان با ارزش‌های الهی و دینی است و موجب تقویت ایمان همه ما می‌شود.

وی با اشاره به نقش ارزنده و مهم بانوان در جامعه، بر رعایت حجاب تاکید کرد و افزود: رصد کردن برنامه‌های دشمن، رعایت و حفظ حجاب در جامعه موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

فخری اذعان داشت: دشمنان قسم‌خورده ما با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای دین و باور ما را نشانه گرفته‌اند و قصد دارند از این طریق به اهداف شوم خود برسند که در سایه بصیرت و آگاهی مردم، جز شکست چیز دیگری نصیب آنان نخواهد شد.

فرماندار سقز در پایان یادآور شد: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به این فرهنگ در سه دهه گذشته توطئه‌های بسیاری را به اجرا گذاشته‌اند اما عشق ملت ایران به راه و سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) برنامه‌ریزی‌های دشمن را خنثی کرده است.

مشاور فرماندار ویژه شهرستان سقز در امور بانوان در این مراسم با تبریک هفته وحدت و فرارسیدن ماه مولود اظهار داشت: هفته وحدت مبنای اتحاد و همدلی مسلمانان است و بایستی با الگوگیری از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، سیره و روش آن حضرت را ادامه دهیم.

مشاور امور بانوان فرمانداری سقز در پایان افزود: والدین باید در تربیت فرزندان به آموزه‌های دین اسلام توجه کنند تا بتوانند فرزندان خود را در مقابل هجمه‌های وسیع فرهنگی که از سوی دشمنان وارد می‌شود، بیمه کنند.

سعادت صالحی تربیت فرزند صالح و پاک را مهمترین وظیفه برای زن بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه این نقش زنان تا حدودی کمرنگ شده و بانوان از این وظیفه اصلی خود غافل شده‌اند و این منجر به ایجاد پاره‌ای مشکلات در کانون خانواده‌ها شده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های زنان در عرصه‌های علمی، اضافه کرد: ما اگر بتوانیم با توجه به شأن و منزلتی که اسلام برای زن مسلمان قرار داده حضور زنان را در جامعه داشته باشیم آن موقع جامعه ما نمونه و الگو خواهد بود.

صالحی به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: امروز در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان که دختران و بانوان را هدف قرار داده زنان می‌توانند با حفظ حجاب و عفاف نقش بسیار مهمی در مقابله با این تهدید دشمن داشته باشند.

انتهای پیام/79010/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول