اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز:

نگاه جزئی به عفاف و حجاب آسیب‌زا است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر ضرورت نگاه کلی و همه‌جانبه به مسئله عفاف و حجاب، نگاه جزئی و خرد به این موضوع را آسیب‌زا دانست.

نگاه جزئی به عفاف و حجاب آسیب‌زا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، زهرا یقطین در نخستین جلسه هم‌اندیشی عفاف و حجاب بانوان شهرداری شیراز که با حضور مشاور و مدیرکل امور بانوان استانداری فارس، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار این شهر، مدیر حراست شهرداری، مدیر امور اداری شهرداری، مدیر هسته گزینش و رابطان عفاف و حجاب شهرداری، در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد، با ابراز تاسف از اینکه تاکنون پژوهش در حوزه فرهنگ جایی نداشته است، اظهار داشت: در چند سال اخیر، کارهای پژوهشی ارزشمندی در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز انجام شده و مقوله مهم پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی جای خود را باز کرده است.

وی توجه به پژوهش را برای انجام اقدامات بنیادی با اهمیت دانست و گفت: این امر باعث می‌شود به دور از سلیقه‌ای و فقط بخشنامه‌ای عمل کردن، با خلاءها و نیازهای برنامه‌ها آشنا و همراه شویم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه نگاه به موضوع عفاف و حجاب به صورت خرد و جزئی، آسیب‌زا است، خاطرنشان کرد: زمانی عده‌ای در تاثیر مد، شکل رفتاری خود را تغییر می‌دهند، نگاه جزئی به این مقوله کارساز نیست.

یقطین با تاکید بر لزوم کلی و همه‌جانبه‌نگری به این موضوع، گفت: در کارگروه بانوان که در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مصوب شده است، موضوع عفاف و حجاب به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم بررسی می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول