اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد

بی‌تقوایی عامل ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی

امام جمعه تویسرکان بی‌تقوایی را عامل ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست.

بی‌تقوایی عامل ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در برنامه گفتمان دینی مختص معاونان و مربیان پرورشی تویسرکان، اظهار کرد: برگزاری گفتمان دینی در مدارس فرصت خوبی برای پاسخ به سوالات و رفع شبهات دینی دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه ما در مقابل دانش‌آموزان مسئولیت داریم، افزود: باید گفتمان دینی در طول سال با حضور کارشناسان و استادان متبحر در این حوزه در سطح مدارس شهرستان برگزار شود.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه گفتمان‌های دینی ضمن برگزاری در مدارس، دانشگاه‌ها را هم پوشش دهد، افزود: تبیین دین مبین اسلام برای گروه‌های هدف در قالب برنامه‌ریزی منسجم، آن‌ها را در برابر دسیسه‌های دشمنان محافظت می‌کند.

وی نماز و نماز جمعه را راه مصون ماندن جامعه دانست و تاکید کرد: اسلام برای تذکراتش در هر حوزه راهکار ارائه داده که عمل به آنها اجتماع را از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها صیانت می‌کند.

موحدی اضافه کرد: متأسفانه بعد از گذشت 35 سال از حیات انقلاب، برگزاری نماز جماعت آن گونه که باید رونق ندارد که این موضوع باعث از بین رفتن برکت می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر تقوا در جامعه باشد، پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها در بحث‌های نزاع، اختلافات خانوادگی، طلاق و ... به اوج نمی‌رسد، تصریح کرد: امروز فضای مجازی با برنامه‌های شیطانی بر فرزندان ما مسلط شده، پس همه ما در این مورد مسئول هستیم،

وی با تاکید بر اینکه مربیان پرورشی وظیفه سنگینی بر عهده دارند، گفت: مربیان پرورشی و مدیران سعی کنند با برنامه‌ای مفید و منسجم جوانان را با مباحث دینی به ویژه نماز مأنوس کنند.

امام جمعه تویسرکان با یادآوری سرمایه‌گذاری کلان دشمن برای نهادینه کردن سبک زندگی غرب با استفاده از ابزارها و فناوری نوین، گفت: مربیان و مدیران باید با برنامه‌های کاربردی نسل نوجوان و جوان را برای سربازی حکومت امام زمان(عج) تربیت کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران، پیشرفت‌های چشمگیری در بحث علمی و فناوری نوین دارد، افزود: امروز دشمن تمام توان خود را  برای کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های دینی در بین نسل نوجوان و جوان گذاشته است.

موحدی بر توسعه گفتمان‌های دینی در مدارس به ویژه در دهه فجر تاکید کرد و گفت: زیر سوال بردن دستاوردهای نظام در قالب جنگ نرم از دیگر اهداف استکبار است.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول