اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

دشمن به ‌دنبال ترویج اسلام ظاهری و کمرشکسته است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمن درصدد است محتوای اسلام را از ما بگیرد و یک اسلام ظاهری و کمرشکسته حاکم باشد، گفت: باید مراقب توطئه دشمنان اسلام باشیم.

دشمن به ‌دنبال ترویج اسلام ظاهری و کمرشکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در بیست و پنجمین همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه اظهار داشت: هر اندازه سعه وجودی علمی ما وسعت داشته باشد، بینش و آگاهی داریم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید از زلال اسلام پاسداری کنیم، گفت: امروز روزی است که شاه فرار کرد و این به‌ دلیل کلمه الله‌اکبر بود؛ مردم ایران چیزی در دست نداشتند و تنها دلیل غلبه بر طاغوت رهبری بی‌نظیر امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه الله‌اکبر 2500 سال حکومت شاهنشاهی را ریشه‌کن کرد، ابراز داشت: امروز وهابیت و تکفیری‌ها با شعار الله‌اکبر دست به جنایت، آدم‌کشی، جهاد نکاح و آشوب در منطقه می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد است محتوای اسلام را از ما بگیرد و یک اسلام ظاهری و کمرشکسته حاکم باشد، افزود: باید مراقب توطئه دشمنان اسلام باشیم.

علما به نقش‌آفرینی علمای شیعه و سنی در ایجاد وحدت اشاره کرد و متذکر شد: باید با بصیرت وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم و به موضوعاتی بپردازیم که دل‌ها را به ‌هم نزدیک می‌کند

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، ارزش هر انسانی به اندازه بینش اوست و تلاش می‌کنیم وحدت در استان کرمانشاه حکمفرما باشد.

شرایط کشورهای اسلامی به‌دلیل تفرقه رنج‌آور است

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: پیروزی انقلاب و ایستادگی در دوران دفاع مقدس به‌ دلیل وحدتی بود که امام راحل ایجاد کرد.

ابراهیم رضایی‌بابادی ادامه داد: شیعه و سنی مشترکات بسیاری با هم دارند که باید با تکیه بر مشترکات، وحدت خود را همیشه حفظ کنند.

رضایی‌بابادی شرایط کنونی بسیاری از کشورهای اسلامی را به ‌دلیل وجود تفرقه رنج‌آور دانست و افزود: تفرقه بین مسلمانان موجب سوءاستفاده دشمنان شده است.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول