اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

مشکلات شادگان ‌به رئیس جمهور ارائه شد

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات شادگان را به عرض رئیس جمهور رساندیم و برای رفع آنها از دولت تدبیر، امید داریم.

مشکلات شادگان ‌به رئیس جمهور ارائه شد

عبدالله تمیمی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: صبح امروز در سومین روز از سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان، دکتر روحانی و جمعی از وزرای دولت در این شهرستان حضور یافتند.

وی افزود: در ابتدا دیداری با مدیران و کارکنان صنعت نفت منطقه دارخوین داشته و سپس از تاسیسات مجتمع اروندان بازدیدی صورت گرفت و مشکلات و موارد لازم به سمع و نظر وی رسانده شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه به‌عنوان صدای این شهر، مشکلات شهرستان را به عرض آقای رئیس جمهور رسانده و برای رفع آنها از دولت تدبیر، امید داریم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و جمعی از وزرای دولت هم‌اکنون در جلسه بررسی مشکلات منطقه نفتی دارخوین حضور دارند که البته در این مراسم مسئولان شهرستان نیز وی را همراهی کرده‌اند.

تمیمی خاطرنشان کرد: پس از اتمام این جلسه، رئیس جمهور و هیئت همراه راهی خرمشهر می‌شوند و برای مردم سخنرانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جلسه شورای اداری هیئت دولت نیز ساعت 14 در آبادان برگزار خواهد شد و این پایان بخش برنامه‌های سه روزه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان است.

انتهای پیام/‌72001/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول