اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مداحان و ذاکرین انجام شد

آغاز به کار پنجمین همایش منادیان وحدت در کردستان

پنجمین همایش منادیان وحدت در کردستان با حضور مداحان و ذاکرین و جمعی از مسئولان کردستانی در سنندج برگزار شد.

آغاز به کار پنجمین همایش منادیان وحدت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: پنجمین همایش سراسری منادیان وحدت به منظور تقویت وحدت و انسجام در استان کردستان و بزرگداشت این هفته مبارک برگزار شده است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با اشاره به آثار جمع‌آوری شده برای این همایش بیان کرد: 190 اثر از شرکت‌کنندگان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: پنجمین همایش منادیان وحدت استان کردستان ویژه مداحان و مولودی‌خوانان استان است که هر شرکت‌کننده 15 دقیقه به صورت تک‌خوانی مولودی یا مدیحه‌سرایی کرد و پس از ضبط آن جمع‌آوری و در اختیار داوران قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: بزرگداشت میلاد حضرت محمد(ص) بزرگداشت هفته وحدت و شناسایی و انسجام‌بخشی مداحان و مولودی‌خوانان از جمله اهداف برگزاری پنجمین همایش منادیان وحدت است.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری اضافه کرد: این همایش با استقبال گسترده‌ای از سوی مداحان و مولودی‌خوانان استان کردستان همراه بود و رقابت چشمگیری نیز بین شرکت‌کنندگان شکل گرفت.

وی یادآور شد: همایش منادیان وحدت یکی از اقدامات موثری بود که تبلیغات اسلامی کردستان از سال 88 در دست اقدام قرار داد و در اولین و دومین همایش با فراخوان مقاله، سومین همایش با محوریت قرآنی و چهارمین همایش با محوریت شعر نبوی در سال‌های گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: مقالات و آثار همایش‌های سال‌های گذشته نیز در قالب کتابی منتشر و در اختیار شرکت‌کنندگان و عموم مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/79007/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول