اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

هیئت‌های ورزشی اراک برای جذب اسپانسر مالی تلاش بیشتری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسئولان هیئت تنیس استان باید در جذب اسپانسر مالی و توسعه سخت افزاری این رشته تلاش بیشتری داشته باشند.

هیئت‌های ورزشی اراک برای جذب اسپانسر مالی تلاش بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی صبح امروز در جلسه مجمع عمومی هیئت تنیس استان مرکزی اظهار داشت: بر طبق آیین نامه‌ فدراسیون‌های ورزشی، هیئت‌های استانی تمامی رشته‌های ورزشی ملزم به برگزاری مجامع انتخاباتی و سالیانه هستند.

وی تصریح کرد: مجامع عمومی محفلی است برای بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی در طول یک سال که در آن کارنامه مدیران هیئت‌های ورزشی توسط متخصصین همان رشته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ملکی گفت: هیئت‌های ورزشی باید با دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی ورزش همگانی و قهرمانی ارتباط مستمر داشته باشند که در این زمینه سازمان آموزش و پرورش جایگاه خاصی در این زمینه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص عملکرد هیئت تنیس استان مرکزی بیان داشت: در طول سه سال گذشته مراجعات و شکایت‌های بسیاری از سوی مربیان، داوران و ورزشکاران این رشته نسبت به شرایط این رشته شده که در این زمینه مسئولان هیئت تنیس باید پاسخگو باشند.

ملکی ادامه داد: مسئولان هیئت تنیس استان باید در جذب اسپانسر مالی و توسعه سخت افزاری این رشته تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانند از تمامی ظرفیت‌های موجود این ورزش استفاده کنند.

وی گفت: همکاری واژه فراموش شده در این هیئت است که مسئولان و تمامی ورزشکاران این ورزش باید نگاه ویژه‌ای به این مقوله تأثیرگذار داشته باشند.

در پایان این جلسه مصوب شد مجمع عمومی فوق‌العاده این هیئت در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام/87010/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول