اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اعزام 25 گروه جهادی برای رفع محرومیت بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: 25 گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم از 15 اسفند به مدت یک‌ماه به صورت نوبتی به استان بوشهر اعزام می‌شوند.

اعزام 25 گروه جهادی برای رفع محرومیت بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام نیروهای جهادی به مناطق محروم و روستایی استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی به بوشهر اعزام می‌شوند، گفت: هر گروه جهادی شامل 40 تا 50 نفر است که از 15 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده به صورت نوبتی به استان بوشهر اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکت‌کننده در این اردوها در چهار بخش بهداشت و درمان، عمرانی، کشاورزی و فرهنگی فعالیت خواهند کرد گفت: یک‌هزار نیروی جهادی در قالب 25 گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده استان بوشهر اعزام می‌شوند.

معاون استاندار بوشهر بر اعزام گروه جهادی پزشکی به نقاط محروم تاکید کرد و گفت: به سبب هزینه‌بر بودن خدمات پزشکی، بیشترین فعالیت گروه‌های جهادی بر بخش عمرانی و بهداشت و درمان متمرکز می‌شود.

وی اظهار کرد: در ساخت و سازها اصول ایمنی باید رعایت شود و نیروهای جهادی که در بازسازی و یا ترمیم ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده شرکت می‌کنند، زیر نظر بنیاد مسکن فعالیت کنند.

دبیر اردوهای جهادی قرارگاه ناحیه امام خمینی (ره) سپاه محمد رسول‌الله (ص) استان تهران نیز گفت: یک‌هزار نیرو در قالب 25 گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده استان بوشهر اعزام می‌شوند.

مرتضی دوست افزود: هر گروه جهادی شامل 40 تا 50 نفر است که در چهار بخش بهداشت و درمان، عمرانی، کشاورزی و فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: این نیروها پیش از این در استان‌های خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان فعالیت‌هایی را به منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده انجام داده‌اند.

انتهای پیام/66006‌/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول