اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌برداری از 380 پروژه عمرانی در آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی از افتتاح بیش از 380 پروژه عمرانی در دهه فجر در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 380 پروژه عمرانی در آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد آهنگری ظهر امروز در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر آذربایجان‌شرقی، با اشاره به انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی در کشور، اظهار کرد: در 22 بهمن نیز مردم فهیم میهن اسلامی برای خلق حماسه سیاسی دیگر نقش آفرینی خواهند کرد و دومین حماسه سیاسی کشور به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از فعال‌ترین حوزه‌های ستاد دهه فجر که نقش بارز و بسزایی در تنظیم، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر دارند، اصحاب تلاشگر روابط عمومی است، خاطر نشان کرد: نقش و رسالت مهم کارگزاران روابط عمومی به همراه سایر کمیته‌های ستاد در مناسبت‌های مذهبی و ملی برای ایجاد امید و نشاط بیشتر در جامعه و نمایش کار آمدی نظام از جمله محورهای برجسته برنامه‌های دهه فجر تلقی می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: مردمی‌تر برگزار کردن برنامه‌ها، آگاهی بخشی، امید آفرینی و خودباوری از شاخصه‌های همکاری‌های فی مابین کمیته‌های 24 گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر بوده و رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال نیز باید در همین امید آفرینی تجلی یابد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اطلاع رسانی مناسب و شفاف از اقدامات مجموعه‌های کاری و اعلام توانمندی‌های استان به صورت هنرمندانه از وظایف اساسی روابط عمومی‌ها در طول ایام سال، مخصوصا ایام مبارک دهه فجر است.

آهنگری اضافه کرد: از طرفی رسالت رسانه‌ها هم به عنوان بازوی توانمند روابط عمومی‌ها در تولید محتوایی و تبیین اهداف والای نظام جمهوری اسلامی نباید نادیده گرفته شود.

وی یکی از مهم‌ترین ابزار روابط عمومی‌ها و ماموریت اصلی روابط عمومی‌ها را انجام هماهنگی لازم برای نقش‌آفرینی رسانه‌ها در بیان عملکرد و هدایت حماسه مردمی عنوان کرد و افزود: مورد مهم دیگر نقش روابط عمومی فرمانداری‌ها در همکاری و هماهنگی برای برگزاری مناسب و با شکوه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان‌های استان است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: آنچه استاندار نیز بارها بدان تاکید داشته‌اند، حمایت از برنامه‌های ستاد دهه‌فجر استان آذربایجان‌شرقی است که یک وظیفه همگانی بوده و دستگاه‌های اداری در بروز و ظهور آن نقش مهمی دارند و همچنین لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی مطلوب، پرمحتوا و امیدآفرین است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی در ادامه از افتتاح بیش از 380 پروژه عمرانی درایام دهه مبارک فجر در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

در این نشست علوی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، نقش روابط عمومی‌ها را در گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اساسی دانست و گفت: یکی از وظایف کوچک روابط عمومی‌ها برجسته کردن فعالیت‌ها و عملکرد مدیریتی برای ارائه به مردم است.

در این نشست همچنین رؤسای روابط عمومی‌های شهرداری تبریز، آموزش و پرورش استان، شرکت آب منطقه‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه پیشنهادات و نکته نظرات در خصوص برگزاری باشکوه مراسم ایام مبارک دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول