اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری:

آثار مداحان شهید چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام برگزاری اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان، از جمع‌آوری آثار این عزیزان و معرفی شهید شاخص جامعه مداحان استان خبر داد.

آثار مداحان شهید چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله کیانی پیش ازظهر در نشست هماهنگی برگزاری نخستین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان، اظهار کرد: مداحان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس در بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی به باورهای اعتقادی مردم جامعه نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهید شاخص قشر مداحان، الگوسازی و ترویج سیره رفتاری ایثارگران و شهدای والامقام مداح، همچنین تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره مداحان از اهداف برگزاری این مراسم یادواره است.

کیانی ادامه داد: اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری سوم بهمن ماه سال جاری در شهرکرد، مرکز استان برگزار می‎شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این یادواره هرگونه آثاری از جمله: دست نوشته، فیلم، صوت، عکس، خاطره و ... که از مداحان شهید و ایثارگر در اختیار دارند به سازمان بسیج مداحان استان تحویل دهند.

وی با اشاره به شناسایی 42 شهید و ایثارگر مداح استان گفت: تاکنون با تلاش کمیته‌‌های جمع‌آوری آثار، تبلیغات و اجرایی ستاد یادواره، آمار و آثار 42 شهید و ایثارگر استان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول