اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون خبر داد

صدور ضمانت‌نامه 1500 میلیارد تومانی توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با بیان این‌که این صندوق هم اکنون 150 میلیارد تومان سرمایه در حساب دارد از توانایی صدور 1500 میلیارد تومانی ضمانت‌نامه توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون خبر داد.

صدور ضمانت‌نامه 1500 میلیارد تومانی توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیر میمنت‌آبادی ظهر امروز در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در شورای کشاورزی این استان، اظهار کرد: در این یک سال پنج تا شش برابر دو سال قبل توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، ضمانت‌نامه صادر شده است.

وی با بیان این‌که از این صندوق تاکنون 300 میلیارد تومان ضمانت‌نامه صادر کرده‌ایم به سرمایه 150 میلیارد تومانی این صندوق اشاره کرد و گفت: تا 10 برابر این سرمایه یعنی تا مبلغ یک‌هزار و 500 میلیارد تومان توانایی صدور ضمانت‌نامه در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری داریم.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در ادامه اظهارات خود با بیان این‌که تنها جلب اعتماد برای صدور ضمانت‌نامه برای این صندوق مهم است، افزود: در جاهایی که اعتماد ما برای صدور ضمانت‌نامه جلب شد وثیقه‌هایی را که گرفته بودیم پس دادیم و تنها به دریافت سفته اکتفا کردیم چرا که معتقدیم اگر بخواهیم سرمایه را به این بهانه که در رهن ما بوده به نحوی بخوابانیم کاری برای تسهیل در سرمایه‌گذاری انجام نداده‌ایم.

میمنت‌آبادی با بیان یک‌خبر خوش به کشاورزان گفت: از این پس از افرادی که می‌خواهند تسهیلات دریافت کنند حتی نسق زمین‌های کشاورزی را نیز از آن‌ها خواهیم پذیرفت و سایر سندهایی را که به نظر برای صدور ضمانت‌نامه معتبر نیستند همچون سندهای بنیاد مسکن خواهیم پذیرفت.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول