اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

دانشگاه آزاد واحد لردگان راه‎اندازی می‎شود

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی واحد دانشگاه آزاد شهرستان لردگان و تعیین رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی خبر داد.

دانشگاه آزاد واحد لردگان راه‎اندازی می‎شود

مجید جلیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در دیدار مجمع نمایندگان استان با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات دانشجویی، مشکلات واحد شهرکرد دانشگاه آزاد، فضای فیزیکی و گسترش و توسعه دانشگاه آزاد در مناطق محروم استان بررسی شد.

وی افزود: قرار شد با حمایت رئیس دانشگاه آزاد، شعبه شهرستان لردگان راه‌اندازی شود و رشته‌های تحصیلی این واحد تعیین شود که این اقدام در دستور کار دانشگاه آزاد قرار گرفت تا در آینده اجرایی شود.

جلیل از دیدار اعضای مجمع نمایندگان با مدیرعامل شرکت مخابرات نیز خبر داد و گفت: به اتفاق نمایندگان استان با مدیرعامل شرکت مخابرات کشور دیدار و در خصوص مسائل مخابراتی و ارتباطی استان گفت‌وگو کردیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، تغییر مدیرعامل شرکت مخابرات استان را از دیگر نتایج این دیدار عنوان کرد.

جلیل با اشاره به دیدارش با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: با حمیدرضا عراقی در خصوص گازرسانی به سه بخش ارمند، مونج و سردشت در محل ساختمان شرکت ملی گاز ایران دیدار کردم.

وی افزود: در این دیدار قرار شد نقدینگی مورد نیاز برای راه‌اندازی سه پروژه مذکور در قالب لایحه بودجه سال آینده تزریق شود و همچنین قرار شد ساختمان واحد لردگان شرکت ملی گاز نیز در قالب بودجه سال 1393 احداث شود.

به گفته نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، در این نشست همچنین در رابطه با میزان مصرف گاز استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/68004/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول