اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن شهید رضاییان قم

سفیر قم به دنبال احیای شانس صعود به پلی آف است

تیم والیبال سفیر قم امروز در تلاش برای احیای شانس صعودش به مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از کاله جوان پذیرای می‌کند.

سفیر قم به دنبال احیای شانس صعود به پلی آف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وضعیت نمایندگان والیبال قم و مازندران در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور چندان خوب نیست و آن‌ها در این دیدار با تمام توانشان برای کسب پیروزی می‌جنگند.

2 شکست متوالی در هفته‌های اول و دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم سفیر قم را از صعود به پلی آف لیگ برتر دور کرده اما کادر فنی و بازیکنان این تیم امیدوارند که از بازی‌های آینده به خصوص بازی امروز که از ساعت 16 در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود، حداکثر امتیاز را بگیرند.

دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته اول والیبال کشور عصر امروز در حالی با انجام هشت بازی پیگیری خواهد شد که یکی از آن‌ها در گروه دوم مقدماتی به میزبان سفیر قم و پذیرایی این تیم از کاله جوان مازندران به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان این هفته بازی‌های بسیار مهمی در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و نتایج آن‌ها می‌تواند بسیاری از معادلات صعود مدعیان به مرحله پلی آف را حل کند.

سفیر قم در بازی هفته نخست دور برگشت لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم مقاومت شهرداری این شهر رفت و در حالی که شهرداری ارومیه و سفیر قم در آن مقطع زمانی به ترتیب با 13 و 11 امتیاز در رتبه‌های چهارم و ششم جدول این رقابت‌ها بودند با توجه به شکست 3 بر یک تیم سفیر قم برابر میزبان خود، این فاصله بیشتر شد.

بعد از آن مسابقه تیم والیبال سفیر قم در خانه خود و در حضور تماشاگران قمی که به سالن شهید محمود رضاییان قم آمده بودند پذیرای صدرنشین گروه دوم یعنی فولاد عظیمی گنبد بود اما نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و در نهایت با حساب 3 بر 2 باخت تا بدین ترتیب کار سفیر در هفته‌های آینده برای راهیابی به مرحله پلی آف بسیار سخت به نظر برسد.

در جدول رده‌بندی این گروه هم‌اکنون تیم فولاد عظیمی گنبد صدرنشین است، مناطق نفت‌خیز جنوب در مکان دوم قرار دارد، شهرداری دزفول سوم است، مقاومت شهرداری ارومیه در مکان چهارم جای دارد و تیم‌های والیبال کاله جوان، سفیر قم، شهدای ورزش کرمانشاه و شهرداری ملکان در رده‌های بعدی جای دارند ضمن اینکه با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال کشورمان تیم شهرداری همدان از این رقابت‌ها اخراج شد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول