اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد خبر داد

برگزاری مسابقه مفاهیم نهج‌البلاغه در محمودآباد

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد از برگزاری مسابقه مفاهیم نهج‌البلاغه در اواخر بهمن‌ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه مفاهیم نهج‌البلاغه در محمودآباد

مهدی تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به لزوم ترویج و توسعه معارف علوی تصریح کرد: برای آشنایی بیش‌تر مردم به ویژه جوانان با مفاهیم و مضامین عرشی و قدسی نهج‌البلاغه امام علی (ع) هفتمین دوره مسابقه کتابخوانی مفاهیم نهج‌البلاغه در این شهرستان برگزار می‌شود.

 وی با اعلام اینکه مسابقات نهج‌البلاغه با عنوان 1424 در این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این عنوان برگرفته از مدت انتصاب امیرالمؤمنین (ع) به امامت در واقعه غدیر خم است.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد یادآور شد: این مسابقه به همت مؤسسه قرآن و نهج البلاغه کشور و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور، استان و کانون‌های قرآن شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منبع این مسابقه جلد چهارم کتاب راه روشن در نظر گرفته شده تصریح کرد: آزمون کتبی مسابقه 1424 در روز 25 بهمن ماه سال جاری از ساعت 9 صبح به شکل همزمان در سراسر کشور توسط مؤسسات قرآنی توانمند در شهرستان‌ها و خانه‌های قرآنی انجام می‌شود.

تهرانی ابراز داشت: با برگزاری مسابقات قرآنی و دینی امیدواریم کشوری که به نام اسلام و قرآن در سراسر دنیا شهرت دارد بتواند فرهنگ قرآنی و دینی شایسته‌ای داشته باشد.

 انتهای پیام/86013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول