اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

نخستین دوره آموزش ترجمه و معارف نهج‌البلاغه در شوشتر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری دوره آموزش ترجمه و معارف نهج‌البلاغه برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

نخستین دوره آموزش ترجمه و معارف نهج‌البلاغه در شوشتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بهرامی اظهار کرد: دوره آموزش ترجمه و معارف نهج‌البلاغه برای نخستین بار در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: موسسه قرآن و عترت مشکات النور شوشتر با همکاری دفتر امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از 10 بهمن ماه 92 این دوره را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر بیان کرد: نخستین دوره آموزش ترجمه و معارف نهج‌البلاغه به مدت 45 روز (هر هفته سه جلسه) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این دوره را ایجاد علاقه، شناخت، آگاهی و درک مفاهیم نهج‌البلاغه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نخستین دوره آموزش ترجمه و معارف نهج‌البلاغه به منظور یافتن بهترین سبک زندگی و ایجاد تغییر رفتار بر‌اساس آموزه‌ها و مواعظ تربیتی و اخلاقی این کتاب شریف برگزار می‌شود.

همچنین مدیر مسئول موسسه قرآن و عترت مشکات النور شوشتر و مجری برگزاری این دوره نیز اعلام کرد: هم‌اکنون ثبت‌‌نام از علاقمندان آغاز شده است.

سیده مریم موسوی‌زاده محل برگزاری این دوره آموزشی را موسسه قرآن و عترت مشکات النور شوشتر، واقع در ضلع شرقی چهارراه شهید رجایی، ساختمان سابق بنیاد شهید و امورایثاگران اعلام کرد و افزود: به شرکت کنندگان، پس از قبولی در آزمون سراسری، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی از علاقه مندان خواست تا جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از نحوه برگزاری کلاس‌ها همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 06126226694 تماس بگیرند.

موسسه قرآن و عترت مشکات النور شوشتر، در آذرماه امسال، نخستین دوره تربیت مربی قرآنی کودکان را در سطح شهرستان برگزار کرد.

انتهای پیام/72010/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول