اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان صحنه:

شهرستان صحنه 28 هیئت ورزشی فعال دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه گفت: شهرستان صحنه دارای 28 هیئت ورزشی فعال بوده که از این تعداد 18 رشته ورزشی بانوان فعال است.

شهرستان صحنه 28 هیئت ورزشی فعال دارد

اسدالله جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صحنه اظهار داشت: شهرستان صحنه دارای 28 هیئت ورزشی فعال بوده که از این تعداد 18 رشته ورزشی بانوان فعال است.

وی افزود: شهرستان صحنه دارای دو مجموعه ورزشی شامل یک استخر سرپوشیده، یک زمین چمن، یک پیست خاکی دو و میدانی و هفت سالن ورزشی است و یک سالن ورزشی نیز احداث شده است.

جلالی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 83 مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان برگزار شده، تاکید کرد: مهم‌ترین آن برگزاری مسابقه انتخابی قهرمانی کشور در رشته ورزشی کاراته بانوان بود.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران در رشته‌های ورزشی رزمی کاراته، دومیدانی، کشتی، شنا، شطرنج، بوکس و وشو امسال به مسابقات اعزام شده‌اند و بیش از 30 بار کوه‌نوردان این شهرستان به کوه‌های استان‌های دیگر صعود کرده‌اند.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه، آرمان صیدی در اعزام به مسابقات کشور در رشته شنا توانست رکورد 50 متر و 100 متر قورباغه کشور را از آن خود کند و به تیم ملی دعوت شود.

این مسئول به کسب مقام نخست شهاب بهرامیان در رشته دو و میدانی سه هزار متر صحرانوردی و دعوت به تیم ملی اشاره کرد و متذکر شد: میلاد یاری و میعاد یاری در رشته کاراته در مسابقات بین‌المللی با عنوان جام ایران زمین مقام نخست را کسب کردند..

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 70 ورزشکار مطرح و افتخارآفرین در سطح کشوری و بین‌المللی در شهرستان صحنه به فعالیت ورزشی می‌پردازند.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول