اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان بناب‌:

افزایش حاشیه‌نشینی در کمین شهرستان بناب است‌

رئیس دادگستری شهرستان بناب از افزایش حاشیه‌نشینی در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با وجود کارخانجات متعدد توسعه سکونتگاه‌های غیررسمی نیز در این شهرستان قابل پیش‌بینی است.

افزایش حاشیه‌نشینی در کمین شهرستان بناب است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سهراب اقبالی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی امور اجرایی توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان بناب اظهار کرد: اگر بخواهیم در کارها موفق شویم، باید قانون را اجرا کنیم؛ در غیر این صورت قانون نیز لوث می‌شود.

وی اضافه کرد: اکثریت افرادی که در این سکونتگاه‌ها اسکان می‌یابند، املاک آنها دارای سند مالکیت غیررسمی است و بر اساس آمارهای موجود 27 درصد جمعیت کشور در سکونتگاه‌های غیررسمی زندگی می‌کنند که جمعیتی در حدود 6 میلیون نفر را در بر می‌گیرد.

اقبالی سپس از افزایش حاشیه‌نشینی در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با وجود کارخانجات متعدد توسعه سکونتگاه‌های غیررسمی نیز در این شهرستان قابل پیش‌بینی است.

رئیس دادگستری بناب فقر، بیکاری، زلزله، جنگ و مشکلات اقتصادی را از عوامل افزایش سکونتگاه‌های غیررسمی درکشور نام برد و تصریح کرد: دولت و متولیان امر درمناطقی از شهر با احداث ساختمان‌هایی با مساحت و متراژ کمتر و قیمت مناسب به مقابله با این پدیده برخیزند.

اقبالی تأکید کرد: چون نظارت و کنترل لازم وجود ندارد، این محل‌ها بستر مناسب برای بروز جرائم و افزایش آن است.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول