اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان نظامی استان تهران:

قضاوت و برقراری عدالت در جامعه امری بسیار دشوار است

دادستان نظامی استان تهران گفت: امر قضاوت و برقراری عدالت در جامعه کاری بسیار دشوار است.

قضاوت و برقراری عدالت در جامعه امری بسیار دشوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شکرالله بهرامی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین و سخت‌ترین مسئولیت‌ها در جامعه امر قضاوت است لذا قضات باید همیشه ظرافت را در کار خود داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری در امر قضاوت نیازمند آرامش است، افزود: یکی از سخت‌ترین کارها در جامعه امر قضاوت است چراکه این مهم در بسیاری از موارد با زندگی مردم سر و کار دارد.

بهرامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه اسلام نگاه ویژه‌ای به امر قضاوت دارد، گفت: دین اسلام توصیه‌های بسیاری را در برقراری عدالت در جامعه داشته لذا قضات باید در امر قضاوت هوشیارانه و آگاهانه برخورد کنند.

در ادامه این مراسم رئیس کل دادگستری استان البرز نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه برقراری عدالت یکی از مهمترین وظایف قضات است، افزود: انجام امور قضاوت به صورت شایسته و بدون هیچ دخل و تصرفی از مهمترین وظایف قضات است.

محمدصادق مهدوی‌راد گفت: در این راستا قضات باید تمام تلاش خود را در برقراری عدالت در جامعه به کار گیرند و در انجام امور محوله به آنان هیچ کوتاهی نکنند.

در این مراسم از خدمات محمد رضازاده قدردانی و فرج‌الله افشار با حکم رئیس قوه قضاییه کشور به عنوان دادستان نظامی استان البرز منصوب شد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول