اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران:

مقابله با پدیده قاچاق سوخت نیازمند وفاق جمعی است

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: مقابله با پدیده قاچاق سوخت نیازمند وفاق جمعی و مسئولیت‌پذیری همه عوامل ذی‌ربط است.

مقابله با پدیده قاچاق سوخت نیازمند وفاق جمعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناصر سجادی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون 70 درصد گزارشات محرمانه حراست مربوط به قاچاق سوخت است که نشان می‌دهد این موضوع به شکل بسیار جدی، اقتصاد حوزه انرژی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی اضافه کرد: مواردی را شاهد بودیم که یکی از ارگان‌های نزدیک به دولت نفت گاز مازاد خود را برای فروش بیشتر به مزایده گذاشته بود که این نکته جای تامل دارد.

سجادی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه استان هرمزگان درحوزه انرژی بیان داشت: استان هرمزگان به دلیل دارا بودن مولفه‌هایی از جمله بزرگ‌ترین اسکله واردات و صادرات فرآورده‌های نفتی و همچنین پالایشگاه بزرگ نفت بندرعباس به عنوان استان مهم کشور در پشتیبانی سوخت است که این مهم جایگاه استان را متمایز کرده است.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین بیان داشت: این استان تامین کننده بخش اعظمی از فرآورده‌های نفتی کشور است که مدیریت آن با توجه به این موضوع بسیار حساس و دارای اهمیت شایانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون از مجموع 143 میلیون معادل سوخت نیروگاه‌ها فقط 11 میلیون مترمکعب از طریق گاز تامین می‌شود، اضافه کرد: بطور متوسط روزانه از یک‌صد میلیون لیتر تولید کشور 94 میلیون لیتر مصرف نیروگاهای کشور است که رقم بسیار چشمگیری است.

سجادی همچنین خاطرنشان کرد: تامین سوخت و توزیع آن در چرخه اقتصاد کشور امری خطیر و حساس است و کم‌ترین وقفه آن منجر به اخلال در چرخه اقتصاد و امنیت و رفاه مردم می‌شود.

سجادی در پایان ضمن تقدیر از خدمات مدیریت پیشین، به سوابق مدیر جدید پخش فرآورد‌ه‌های نفتی استان هرمزگان اشاره و تاکید کرد: وی باسابقه بیش از 10 سال حضور در هرمزگان و مدیریت استان‌های خراسان شمالی، کرمانشاه و تبریز از جمله مدیران توانمند و کارآمد است که می‌تواند منطقه حساس و مهم هرمزگان را به خوبی مدیریت نماید.

جلال‌الدین مراد به عنوان مدیر جدید پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/88007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول