اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت:

راه‌اندازی دوباره تنها استخر باشت نیازمند تعامل سایر دستگاه‌ها است

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: راه‌اندازی دوباره سالن استخر باشت نیازمند تعامل دستگاه‌ها با متولیان ورزش است.

راه‌اندازی دوباره تنها استخر باشت نیازمند تعامل سایر دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدمعاف حسینی ظهر امروز در بازدید از سالن استخر شهرستان باشت اظهار کرد: استخر باشت به علت مطالبات گذشته و نپرداختن آن به دلیل کمبود بودجه بیش از دو سال است که بدون استفاده رها شده و تعطیل است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت افزود: این سالن تنها سالن استخر باشت بوده که هم‌اکنون دو سال است بدون استفاده رها شده است.

وی ادامه داد: این سالن هم اکنون به بخش خصوصی واگذار شده اما به علت همان مطالبات قبلی تاکنون راه‌اندازی نشده و امیدواریم با رایزنی‌های انجام گرفته در راستای رفع مشکلات، این استخر به زودی راه‌اندازی مجدد شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پی برطرف کردن مشکلات عدیده این سالن با دستگاه‌های اجرای به خصوص ادارات آب، برق و گاز تعاملات خوبی صورت گرفته که در صورت اجرایی شدن مصوبات و رایزنی‌های متعدد با این ارگان‌ها به زودی این سالن بهتر از قبل در اختیار جوانان و ورزشکاران باشتی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بخش خصوصی خود دارای راهکارهایی برای رفع این مشکلات است و ما نیز ضمن پیگیری کردن این راه حل‌ها هرگونه اقدام لازم برای استفاده دوباره از این مکان را انجام خواهیم داد.

حسینی اذعان کرد: تعطیل بودن این استخر و بدون استفاده رها شدن آن ضمن استهلاک تجهیزات منجر به کاهش علاقه افراد به سمت و سوی ورزش شنا می‌شود به همین خاطر از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم که در راستای راه‌اندازی این سالن با اداره ورزش و جوانان همکاری کنند تا خدمتی دیگر را برای جوانان انجام داده باشیم.

وی از باشت به عنوان یکی از شهرستان‌های مستعد در زمینه قهرمان‌پروری در رشته‌های مختلف ورزشی نام برد و افزود: اگر امکانات و اعتبارات اجازه دهند در بسیاری از رشته‌ها سرآمد استان خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت یکی از مشکلات را مربوط به کمی اعتبارات و بودجه‌ها در بخش ورزش دانست و گفت: چند سالی است که ورزش استان با بی‌پولی و کمبود اعتبارات دست و پنجه نرم می‌کند که این به ورزش قهرمانی آسیب جدی می‌رساند.

انتهای پیام/82007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول