اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خوزستان خواستار شد

پیگیری مطالبات کارکنان دادگستری خوزستان از سوی وزیر‌

رئیس دادگستری خوزستان خواستار پیگیری مطالبات کارکنان این دادگستری در هیئت دولت از سوی وزیر دادگستری شد.

پیگیری مطالبات کارکنان دادگستری خوزستان از سوی وزیر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدباقر الفت ظهر امروز در جمع مسئولان و کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی با خیرمقدم به سفر هیئت دولت به استان اظهار کرد: امیدواریم این سفر منشا خیر و برکات در این استان باشد.

وی افزود: کارکنان دستگاه قضایی در مقایسه با سایر کارکنان دولتی استان دریافت حقوق کمتری دارد که این امر موجبات نارضایتی آنان را فراهم کرده و در همین راستا نیاز به حمایت داریم.

رئیس دادگستری خوزستان تصریح کرد: اگر چه همواره تلاش شده است تا پرداخت‌ها در این دستگاه عادلانه صورت گیرد اما در زمینه پرداخت حقوق نیز خواستار توجه بیشتری هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: مطمئنا هیئت دولت یازدهم در سفر خود به استان و با اتخاذ تصمیمات با نیازها و درخواست‌های مردم خوزستان، منشأ خیری برای توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان خواهد بود.

الفت با بیان اینکه مردم استان به ویژه از نظر معیشتی و اقتصادی با گرانی بیشتری روبه‌ رو هستند اضافه کرد: خواستار پیگیری مطالبات کارکنان این دادگستری در هیئت دولت از سوی وزیر دادگستری هستیم.

انتهای پیام/ 72001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول