اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

سفر روحانی تشریفاتی نیست

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: یقین بدانید که سفر رئیس جمهور یک سفر تشریفاتی نیست و کاری و پرمحتواست.

سفر روحانی تشریفاتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در مصلای اهواز در حضور رئیس جمهور و هیئت همراه همچنین مسئولان شهرستانی و استانی و اقشار مختلف مردمی اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز میزبان ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم شخصیتی که عالم دین، برادری مبارز با سوابق درخشان انقلابی و از یاران امام راحل است.

وی افزود: رئیس جمهور از دو جهت محترم است یکی اینکه در مسند ریاست جمهوری قرار دارد و از این طریق به مردم شریف خدمت می‌کند دوم از جهت فضائلی که دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: آقای روحانی، مردم عزیز چه عرب و چه فارس همه اقشار به شما احترام می‌گذارند، زنان، مردان، قومیت‌های مختلف عرب و لر و بختیاری و همه اقوام فارس شما را ارج نهاده و به شما خیرمقدم می‌گویند.

وی ادامه داد: با شناختی که از رئیس جمهور دارم می‌دانم که اهل تجمل و تشریفات و دکور نیست روحانی مرد عمل و خدمت است.

موسوی خاطرنشان کرد: با بررسی کامل و دقیقی که در این سفر صورت خواهد گرفت اهم مسائل در مورد اجتماع شما جوانان و در رابطه با سایر مسائل عمران و آبادانی و توسعه اقتصادی چه شهرهایی که در خط مقدم بودند چون خرمشهر و آبادان و چه شهرهای دیگری که مرکز نفت و صنعت و آموزشی و فرهنگی هستند مورد توجه رئیس جمهور قرار خواهد گرفت و مسائل آنها حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این سفر مردم بهره مند خواهند شد عنوان کرد: همچنین حضور همراهان رئیس جمهور، رضایی، شمخانی، برادر و همسر رئیس جمهور و دیگر اعضای هیئت همراه وی را خیرمقدم می‌گوییم.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: دو نکته کوچک اینکه، یکی تشکر از روحانی بابت انتخاب خوزستان به‌عنوان نخستین استان برای دیدارهای استانی و دوم اینکه مردم و مسئولان تجدید میثاقی مجدد با شما و مقام معظم رهبری خواهند داشت.

انتهای پیام/72001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول