اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

شناسایی 150 نخبه نکایی برای شرکت در همایش نخبگان

فرماندار نکا از شناسایی 150 نخبه نکایی برای شرکت در همایش نخبگان و موثران این شهرستان از سراسر کشور خبر داد.

شناسایی 150 نخبه نکایی برای شرکت در همایش نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی بعد از ظهر امروز در مراسم هماهنگی همایش نخبگان، مدیران برجسته شهرستان نکا اظهار داشت: نخبگان نیروهای محرکه هر جامعه هستند و لذا باید با شناسایی دقیق آنان و استفاده از ظرفیت‌ها در جهت بالندگی همه جانبه شهرستان گام برداریم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم‌سازی و اجرا و حوزه کاری هر یک از دستگاه‌های اجرایی مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: استفاده از نظرات و دیدگاه‌های مدیران برجسته، سرمایه‌گذاران و موثران در چنین همایشی بهترین فرصت برای دریافت راهبردهای عملی برای برون رفت از چالش‌های موجود است.

فرماندار نکا اضافه کرد: با توجه به برگزاری همایش نخبگان نکایی مقیم کشور در 24 بهمن ماه، لذا کمیته‌های مختلف باید برای شناسایی هر چه بیشتر نخبگان سراسر جهان تلاش همه جانبه انجام دهند.

رجبی با بیان اینکه با توجه به اینکه تاکنون در شهرستان از ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته نخبگان استفاده مناسبی صورت نگرفته است، یادآور شد: جمع‌آوری نخبگان نکایی از سراسر کشور برای تبادل نظر باید با هماهنگی اعضای عضو و کمیته‌های مختلف این همایش در اسرع وقت انجام شود.

فرماندار نکا با بیان اینکه تاکنون 150 نخبه نکایی سراسر کشور شناسایی شده‌اند، یادآور شد: تبادل نظر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ارائه راه حل و پیشنهادهای کاربردی و شناسایی ظرفیت‌های موجود راهی مناسب برای برون رفت از مشکلات و باز شدن دریچه‌های مختلف برای پیشرفت امور است.

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی نیز در اینباره گفت: این همایش با هدف شناسایی نخبگان و بدون استفاده از سیاسی کاری انجام می‌شود و لذا باید همایش به دور از هر خط و ربطی برگزار و اعضای کمیته‌های مختلف باید فقط برای توسعه شهرستان کار کنند.

احمد علی مقیمی بیان داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های خیران، فرصت مناسبی است که نباید نادیده گرفته شود تا استفاده بهینه از این شرایط برای سازندگی بهتر نکا و بالندگی آن انجام شود.

وی گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای این همایش انجام شود چرا که در سال‌های گذشته شهرستان بهشهر، شهرستان  همجوار نکا، نیز در این رابطه برنامه‌ریزی‌های انجام داد اما به دلیل عدم هماهنگی عملیاتی نشد.

مقیمی با اشاره به اینکه موفقیت در راستای وفاق و همدلی ایجاد می‌شود، گفت: همفکری و وحدت رویه از مسائل مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول