اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

برگزاری همایش نخبگان در نکا

فرماندار نکا از برگزاری همایش نخبگان، مدیران برجسته و مؤثرین نکایی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش نخبگان در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار داشت: این همایش با هدف شناسایی همه نخبگان و فرهیختگان و تاثیر گذاران در نکا برگزار می‌شود تا با استفاده از همفکری همه جانبه و خرد جمعی در جهت توسعه شهرستان گام برداریم.

وی ادامه داد: استقرار همه نخبگان نکایی اعم از داخل شهرستان، استان، خارج از استان و حتی خارج از کشور در یکجا و استفاده از نظرات آنان از جمله برنامه‌های مهم ما در طول دوران خدمت در این شهرستان بوده است که در حال انجام است.

فرماندار نکا با بیان اینکه نکایی‌های تأثیرگذار در بحث توسعه شهرستان پای کار آیند، خاطرنشان کرد: برای توسعه شهرستان باید همگام با هم حرکت کنیم.

رجبی تصریح کرد: درصدد هستیم تا دبیرخانه دائمی نخبگان نکایی به صورت دائمی در نکا تشکیل شود تا با ارتباط دائم با نخبگان و تاثیر گذاران برای توسعه بخشی شهرستان گام برداریم.

فرماندار نکا با بیان اینکه در برگزاری این همایش نگاه سیاسی نداریم، عنوان کرد: تنها هدف ما در این همایش توسعه همه جانبه شهرستان است که با فعال کردن کمیته‌های مختلف در این راستا تلاش می‌کنیم.

رجبی اضافه کرد: نگاه ما در این رابطه نگاه عملیاتی است و کمیته‌های مختلف اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، آموزش، فرهنگی، امنیت،استقبال و تشریفات تشکیل و آغاز به‌کار کرده‌اند.

وی درباره چگونگی شناسایی نخبگان و موثرین شهرستان، افزود: دفترچه‌هایی برای این منظور در نظر گرفته شده که در اختیار بخشدارها، شوراها، دهیاران، آموزش و پرورش و ارشاد قرار داده شده است تا با ارائه آن به افراد مد نظر توانمندی‌های آنان منتقل شود و براساس نمره‌گذاری ما افراد نخبه و فرهیخته و موثر شناسایی شوند.

فرماندار نکا از راه‌اندازی سایت neka1404.ir برای این همایش خبر داد و بیان داشت: در این سایت اطلاعات مختلف نخبگان جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

رجبی اذعان داشت: برگزاری همایش دولتی مد نظر نیست بلکه باید از تمام توان شهرستان برای توسعه بخشی آن استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی، مدیران سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و موثرین و تاثیر گذاران در شهرستان از جمله افرادی هستند که در این مجموعه قرار دارند.

رجبی در پایان تأکید کرد: تاکنون حدود 150 نفر از نخبگان، مدیران برجسته و موثرین نکایی در بخش‌های مرکزی و هزارجریب شناسایی شدند و شناسایی نخبگان شهر در دست اقدام است و این همایش نیز بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول