اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 87 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 87 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی اجرا شده است.

اجرای 87 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز ولی سمرقندی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: امروز آغاز هفته شوراها است و این جلسه به منظور گرامیداشت این هفته برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری شش جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال جاری، تصریح کرد: در مدت شش جلسه گذشته 63 مصوبه در شورا به تصویب رسیده است که 53 مصوبه تاکنون محقق شده و 10 مصوبه دیگر در حال اجرا است.

سمرقندی به یکی از موارد دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش بر اساس معیارهای تعیین شده یکی از این دستورالعمل‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: همه ساله وضعیت و عملکرد شورای آموزش و پرورش مناطق در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح و شهرستان‌ها و مناطق حائز رتبه برتر با نظر اعضای شورا مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی ارزیابی عملکرد شورای آموزش و پرورش مناطق را بر اساس آیتم‌های 21گانه وزارت آموزش و پرورش برشمرد و ابراز داشت: سال گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها ارومیه، سلماس و بوکان به ترتیب رتبه اول تا سوم را در بین 24 منطقه آموزشی آذربایجان غربی کسب کردند.

سمرقندی اضافه کرد: یک هزار و 340 مصوبه در مجموع جلسات شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که تاکنون برگزار شده، به تصویب رسیده است و یک‌هزار و 117 مصوبه اجرا شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 87 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی اجرا شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول