اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه:

90 درصد مصوبات شورای هماهنگی در کرمانشاه به‌ مرحله اجرا رسیده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 90 درصد مصوبات شورای هماهنگی در کرمانشاه به‌ مرحله اجرا رسیده و تعامل مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

90 درصد مصوبات شورای هماهنگی در کرمانشاه به‌ مرحله اجرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه صبح امروز در دهمین نشست شورای هماهنگی مدیران اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه اظهار داشت: الکترونیکی کردن خدمات گامی بلند در تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است.

وی از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی در میان دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت‌خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه خبر داد و گفت: بسترهای لازم برای این امر فراهم شده است.

براندیشه خاطرنشان کرد: با این طرح ارباب رجوع می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان بدون نیاز به مراجعه دستگاه‌های مرتبط از خدمات آن‌ به‌طور کامل بهره‌مند شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعامل مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد بیان داشت: بیش از 90 درصد مصوبات شورای هماهنگی در کرمانشاه به‌ مرحله اجرا رسیده است.

وی بیان داشت: تشکیل کارگروه فرعی حراست در زیر مجموعه شورای هماهنگی که با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی تابعه محقق شده از دستاوردهای ارزنده این شورا بوده و تشکیل جلسات کارشناسی در سطح مدیران ما را در نتیجه‌گیری‌های کلان یاری می‌دهد.

براندیشه طرح‌های در دست اقدام برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری بانک‌های مربوطه مشکل تسهیلات این قشر در جامعه برطرف می‌شود.

به گزارش فارس، این نشست با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از جمله تامین اجتماعی، بانک توسعه تعاون، صندوق مهر امام رضا (ع)، بهزیستی، سازمان بازنشستگی، صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان، کمیته امداد امام خمینی و بیمه سلامت آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/2700/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول