اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی وزیر کشور:

طرح جامع امنیت پایدار مرزها به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید

معاون امنیتی وزیر کشور با تأکید بر اینکه امنیت داخل ایران در برهه کنونی مطلوب است، گفت: طرح جامع امنیت پایدار مرزها به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید.

طرح جامع امنیت پایدار مرزها به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی عبداللهی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه سمنان به موضوع لزوم توجه به امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به جرأت می‏توان گفت که امنیت حاکم در کشور بسیار مطلوب بوده و در وضع پایداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: امنیت یک مسئله چند وجهی است و در برهه کنونی، باید اذعان کرد که امنیت حاکم در ایران به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است؛ چرا که این امنیت با پشتیبانی و حمایت مردم ایجاد شده و به این راحتی از بین‏رفتنی نیست.

معاون امنیتی وزیر کشور اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که بیشتر کشورهای حاشیه جمهوری اسلامی ایران دستخوش فراز و نشیب‏های متعددی شده‏اند و این کشورها دچار بحران امنیتی هستند.

عبداللهی ادامه داد: این در حالی است که ایران اسلامی با وجود گستردگی فراوان و داشتن قومیت‏های مختلف، به پشتوانه حمایت‏های مردمی دارای امنیتی بسیار خوب و پایدار است.

وی همچنین از تهیه طرح جامع امنیت پایدار مرزهای کشور خبر داد و گفت: همه تلاش و سعی ما این است که بتوانیم در مرزهای کشورمان، امنیتی پایدار و فراگیر برقرار سازیم و در این راستا، تاکنون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: طرح جامع امنیت پایدار مرزهای کشور که چندی پیش تهیه شده بود، تصویب شده است و با اجرایی شدن آن، بسیاری از مشکلات فعلی رفع خواهد شد.

عبداللهی افزود: در این طرح، مباحث مختلفی برای برقراری امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران پیش‏بینی شده است که باید به تدریج به آنها جامه عمل پوشانده شود.

وی گفت: طرح جامع امنیت پایدار مرزهای کشور در مرحله بعد، به تایید شورای عالی امنیت ملی رسید و این خود، تاثیر بسزایی در اجرای مطلوب آن دارد.

معاون امنیتی وزیر کشور افزود: در این طرح، کنترل فیزیکی مرزها، مسائل اقتصادی و کشاورزی در نقاط مرزی، تامین معاش مرزنشینان و ... مورد نظر قرار گرفته است که باید بدان پرداخته شود.

انتهای پیام/2249/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول