اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندر بوشهر خبر داد

نصب چهار ایستگاه مکانیزه اتوبوس در شهر بوشهر

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندر بوشهر از نصب چهار ایستگاه مکانیزه اتوبوس در شهر بوشهر خبر داد.

نصب چهار ایستگاه مکانیزه اتوبوس در شهر بوشهر

خداکرم قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: فراهم کردن شرایط رفاه و آسایش شهروندان همواره از اولویت‌های سازمان اتوبوسرانی بوده و تلاش کردیم با امکانات خوب همیشه در خدمت به شهروندان کوشا باشیم.

وی بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی ایجاد آرامش و رفاه برای شهروندان را اولویت خود قرار داده و در این مسیر اقدامات متعددی انجام داده و در دستور کار دارد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط اقدام به نصب ایستگاه‌های مکانیزه در سطح شهر بوشهر کردیم تا با استفاده از امکانات این ایستگاه‌ها شاهد راحتی و رفاه مردم باشیم.

قائدی خاطرنشان کرد: شهروندان بوشهری از چهار ایستگاه مکانیزه اتوبوس که اخیرا در محل‌های پرتردد بندر بوشهر جانمایی و نصب شده، استقبال کردند.

وی از شهروندان درخواست کرد که جهت حفظ و نگهداری این ایستگاه‎‌ها که از محل دریافت عوارض شهروندی تهیه شده با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندر بوشهر افزود: با تأکید شهردار بندر بوشهر برای رفاه حال شهروندانی که از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، تعداد چهار ایستگاه سرپوشیده مجهز به وسایل سرمایشی با درب‌های خودکار و به ظرفیت هر کدام بیست صندلی خریداری و نصب شد.

قائدی گفت: این ایستگاه‌ها در خیابان امام (روبروی بانک سپه، میدان قدس و جنب سینما بهمن) و ابتدای بلوار آزادی (نرسیده به ایستگاه دانشگاه) نصب شده‌اند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول