اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 54 درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: در 9 ماهه امسال 159 میلیون دلار کالا از گمرک استان به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 54 درصد رشد داشته است.

رشد 54 درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا خبیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: احترام، اعتماد، دقت، سرعت و صحت پنج اصل مهم فراروی گمرک استان در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی استان و کشور و ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مردم است.

وی از صدور 159 میلیون دلار کالا از گمرک استان به خارج از کشور در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 54 درصد رشد داشته است.

خبیر با اشاره به مقصد کالاهای صادراتی استان، افزود: کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس عمده کشورهای است که کالاهای استان به این کشورها صادر می‌شود.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سیمان، آبگرمکن، کاشی و سرامیک، لوله و شیلنگ، مفتول بیشترین حجم صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اهداف فراروی گمرک استان، گفت: اصلاح ساختار، ساده‌سازی گردش کار و افزایش کارایی گمرک، نوسازی و ارتقای اثربخشی گمرک، توسعه همه جانبه و دانش محور از مهم‌ترین این اهداف به شمار می‎رود.

خبیر ادامه داد: توسعه همکاری‌های استان و ملی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات گمرکی، کارآمد کردن نظام پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر، تقلبات و تخلفات از دیگر اهداف فراروی گمرک استان محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول