اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل آسیب‌دیدگی

قهرمان رزمی قم تحت عمل جراحی قرار گرفت

قهرمان پرافتخار ورزش‌های رزمی استان قم پای خود را برای رفع مصدومیت به تیغ جراحان سپرد تا با آمادگی بیشتر در مسابقات آینده داخلی و برون‌مرزی به میدان برود.

قهرمان رزمی قم تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این ورزشکار رزمی استان قم که اکنون یکی از ملی‌پوشان رشته‌های کیک بوکسینگ و ووینام به شمار میرد، محمدجواد صادق است که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی را در میادین داخلی و برون‌مرزی به دست آورده است.

وی که دارنده عناوین جهانی، آسیایی و بین‌المللی مسابقات برون‌مرزی ورزش‌های رزمی در رشته‌های کیک بوکسینگ و ووینام است به سبب مصدومیت از ناحیه زانو و در تلاش برای اینکه از این آسیب‌دیدگی کهنه دور شود، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا در میادین آینده بدون مصدومیت به مصاف حریفان برود.

محمدجواد صادق قهرمان ارزنده رشته ورزشی کیک بوکسینگ از سبک‌های زیرمجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، در تیرماه سال قبل در رقابت‌های جهانی این رشته در کشور یونان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره وزن منهای 70 کیلوگرم شد.

صادق در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب مدال نقره از سد حریفانی از کشورهای یونان و گرجستان گذشت و در دیدار نهایی با بداقبالی به حریفی از کشور اوکراین نتیجه را واگذار کرد تا در نهایت مقام نایب قهرمانی این دوره از پیکارها را کسب کند.

این ورزشکار ارزنده بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت‌فرسا به صورت شخصی و همچنین در قالب اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم کیک بوکسینگ اعزامی به رقابت‌های جهانی این رشته، مزد تلاش خود را با کسب مدال نقره جهان به دست آورد.

صادق که همراه با سایر ملی‌پوشان کیک بوکسینگ کشورمان راهی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان شده بود در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها در دیدار نهایی کم آورد و به مدال نقره بسنده کرد ضمن اینکه در پایان رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ که در شهر تسالونیکی کشور یونان برگزار شد، پرونده تیم ملی کشورمان با کسب هشت مدال بسته شد.

همچنین این ورزشکار افتخارآفرین و موفق قمی در فاصله کمتر از یک سال بعد از کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان، تیرماه سال‌ جاری نیز افتخارآفرینی کرد و توانست این بار نایب قهرمان ووینام جهان شود.

این در حالی است که پیکارهای ووینام به مدت سه روز به میزبانی کشور فرانسه در شهر پاریس برگزار شد و نفرات برتر مسابقات این دوره از پیکارها که با شرکت مدعیان در اوزان مختلف هر 2 بخش فرم و مبارزها از کشورهای مختلف جهان برگزار شد در حالی معرفی شدند که محمدجواد صادق ورزشکار ارزنده قمی توانست نایب قهرمانی جهان را جشن بگیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی ورزش‌های رزمی، رقابت‌های ووینام قهرمانی مردان و زنان جهان در رده سنی بزرگسالان به میزبانی کشور فرانسه و با شرکت برترین ووینام‌کاران دنیا از کشورهای مختلف در شهر پاریس برگزار شد.

ووینام‌کاران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در اوزان مختلف بخش مبارزه و همچنین قسمت فرم مردان و بانوان در تلاش برای کسب مقام‌های برتر و قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم با یکدیگر رقابت کردند و طی آن از نفراتی که موفق به کسب عناوین برتر شدند، چهار نفر قمی بودند.

در این رقابت‌ها خانم خدیجه رضایی، محمدجواد صادق، رضا اکرام‌فرد و علی مختاری چهار رزمی‌کار سرشناس و مطرح قمی و مدعی در پیکارهای جهانی ووینام بودند که در تلاش برای کسب عنوان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در پایان این پیکارها محمدجواد صادق ووینام‌کار مطرح قمی که در این دوره از رقابت‌های جهانی با آمادگی بالا به مصاف حریفان رفته بود در 2 مرحله موفق شد حریفانی از کلمبیا و روسیه را از پیش رو بردارد و به دیدار نهایی برسد اما در مسابقه پایانی مغلوب حریفی از الجزایر شد و بدین ترتیب به مدال نقره دست یافت و نایب قهرمان جهان لقب گرفت و یکی از چهار مدال‌آور قم نام گرفت.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول