اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

دست‌یابی رزمی‌کاران قمی به 4 مدال مسابقات تاپ کیک بوکسینگ کشور

تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات تاپ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با کسب چهار مدال رنگارنگ از این مسابقات بازگشت.

دست‌یابی رزمی‌کاران قمی به 4 مدال مسابقات تاپ کیک بوکسینگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران میزبانی رقابت‌های تاپ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور را بر عهده داشت و این پیکارها با حضور چهره‌های مطرح کشور در بابل برگزار شد.

بدین ترتیب مسابقات جایزه بزرگ سبک تاپ کیک بوکسینگ کشور با حضور تیم‌های منتخب کشور در شهرستان بابل به انجام رسید و بر پایه مجوز صادر شده از سوی فدراسیون رزمی، به تیم‌های اول و دوم این دوره از رقابت‌ها مبلغ هفت میلیون و چهار میلیون تومان جایزه نقدی تعلق گرفت.

در حالی که از ابتدای سال تاکنون چندین اعزام از سوی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات سبک‌های مختلف قهرمانی کشور انجام گرفته است، توفیقات به دست آمده توسط رزمی‌کاران قمی نشان‌دهنده پویایی ورزش‌های رزمی در قم بوده است.

در پایان این دوره از رقابت‌ها که به مناسبت گرامیداشت سرداران و 10 هزار و 400 شهید استان مازندران در بابل برگزار شد، تیم مازندران با کسب هفت نشان طلا بالاتر از سایر مدعیان در جای نخست ایستاد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

تیم مازندران در حالی به مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ تاپ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور دست یافت که تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان البرز با کسب چهار نشان طلا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم هیئت قم با کسب دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد.

رقابت رزمی‌کاران 15 تیم از استان‌های کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات تاپ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در بابل در حالی پایان یافت که قرار است برترین‌های هر وزن این رقابت‌ها از سوی کمیته فنی سبک تاپ کیک بوکسینگ کشور به اردوی انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات برون مرزی این رشته دعوت شوند.

در پایان این دوره از مسابقات که به دلیل حضور بسیاری از ملی‌پوشان مطرح کیک بوکسینگ و موی تای ایران در سطح بسیار بالایی برگزار شد و به تیم اول و دوم به ترتیب مبلغ هفت میلیون و چهار میلیون تومان اهدا شد، تیم قم بعد از مازندران و البرز در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن اینکه علیرضا قنبری مدال طلا، سید راشد امینی مدال طلا، علی اسماعیلی مدال نقره و مجتبی پهلوان مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول