اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه:

5 هزار نفر در کتابخانه‌های صحنه عضو هستند/فعالیت 2 پایگاه امداد جاده‌ای در صحنه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه گفت: شهرستان صحنه با پنج باب کتابخانه عمومی و حدود 60 هزار جلد کتاب، 5 هزار نفر عضو دارد.

5 هزار نفر در کتابخانه‌های صحنه عضو هستند/فعالیت 2 پایگاه امداد جاده‌ای در صحنه

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، رسول مجد فرماندار صحنه عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه از خدمات و مساعدت شهرداری و سایر مسئولان فرهنگی شهر در ارتقای فرهنگ مطالعه قدردانی کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان صحنه با پنج باب کتابخانه عمومی و حدود 60 هزار جلد کتاب، 5 هزار نفر عضو دارد.

بساط‌علی نیازی تعامل بیشتر دستگاه‌های فرهنگی برای پیشبرد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را خواستار شد و افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه در سال‌جاری فعال‌ترین بخش کودک و رتبه اول امور فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه را به‌ خود اختصاص داد.

نیازی افتتاح ایستگاه مطالعه مستقر در بیمارستان معاون، ‌برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه نقاشی و طراحی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در بین مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی را از دیگر برنامه‌های این اداره در سال‌جاری برشمرد. 

*خدمت‌رسانی 2 پایگاه شبانه‌روزی در صحنه به مردم و مسافران

اکبر عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صحنه اظهار داشت: امدادگران سرنشینان 20 خودروی گرفتار در برف در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان صحنه را نجات دادند.

عیوضی تصریح کرد: امدادگران برخی اقلام مورد نیاز در راه ماندگان از جمله سوخت و مواد غذایی را تامین و پس از بستن زنجیر چرخ برای خودروهای برخی از رانندگان آن‌ها را راهی کردند.

وی افزود: بارش شدید برف که از جمعه شب آغاز شده بود سبب لغزندگی شدید در تمام محورهای مواصلاتی شهرستان و در پی آن مشکل در تردد خودروهای سواری شد.

به گفته وی، دو پایگاه به ‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند و از همشهریان تقاضا می‌شود در شرایط نامناسب جوی در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه به رانندگان توصیه کرد تا در هنگام تردد، به‌ویژه در مسیرهای خارج از شهر خودروی خود را به تجهیزات زمستانی تجهیز کنند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول