اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی:

سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه ورزش قهرمانی را تضمین می‌کند

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی گفت:‌ سرمایه‌گذاری در رده‌‌های پایه تیم‌های مختلف ورزشی تضمین موفقیت و همچنین افزایش قهرمانی‌هاست که در رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند ظهور و بروز پیدا کند.

سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه ورزش قهرمانی را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول ملا قاسمی عصر امروز در دیدار با اعضای کمیته استعدادیابی و پایه هیئت کشتی نمین اظهار داشت: در تمام دنیا موفقیت‌های ورزشی در سایه توجه به تیم‌های پایه و آموزش‌های لازم در این دوره شکل گرفته به طوری که رقبای ما در کشتی همیشه از این ظرفیت‌ها استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها باید کمیته‌های استعدادیابی و پرورش تیم‌های پایه به صورت منسجم و متشکل فعالیت کرده و مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: رشته ورزشی که در آن نونهالان،‌ نوجوانان و جوانان مورد غفلت قرار گیرند، پیروزی‌ها مستمر نبوده بلکه مقطعی است.

ملا قاسمی ورزش کشتی را ورزش اول کشور بیان کرد و افزود: در این زمینه باید سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به آوازه و شهرت کشورمان در کشتی فرنگی و آزاد که همواره جز سه تیم اول جهان بوده، ‌بایستی در رده‌های پایه و آینده‌دار باشد تا بتوانیم این ورزش را به نقطه ارزشی و تعالی برسانیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری‌هایی که در سال‌های اخیر در رشته کشتی به ویژه در استان اردبیل انجام شده امیدواریم این استان که همواره جز سرآمدها بوده به روزهای درخشان خود بازگردد.

وی اردبیل را قطب کشتی فرنگی و آزاد معرفی کرد و ادامه داد: صدها کشتی‌گیر مدال‌آور جهانی، المپیکی و بین‌المللی از این خطه بلند شدند و برای کشورمان پیروزی‌های درخشان، عزت و غرور واقعی خلق کردند که هیچ وقت پیروزی‌ها و نتایج به دست آمده از ذهن مردم و علاقمندان به این رشته محو نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی گفت: ‌فدراسیون کشتی برای استعدادیابی و کشف نخبگان در این زمینه برنامه‌ای خاص دارد که امیدواریم هر چه بهتر و سریع‌تر در استان‌های مختلف و حتی شهرها اجرایی شده تا بهترین استعدادها کشف و به مرحله عمل برسد.

ملا قاسمی در ادامه افزود: طرح استعدادیابی و کشف نخبگان به مانند سایر مناطق کشور در استان اردبیل و شهرهای مستعدی همچون نمین در دو رشته آزاد و فرنگی اجرا می‌شود و امیدواریم نتایج آن یک سرمایه‌گذاری واقعی برای آینده کشتی باشد.

وی تصریح کرد:‌ تحقق این امر نیازمند برنامه‌ریزی،‌ هدف‌گذاری صحیح و سرمایه‌گذاری مناسب است که تلاش بر این است تا امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تأمین شده و مشکلات پیش آمده در این زمینه به سرعت برطرف شود.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول