اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

هزینه‌های تیم شهرداری ارومیه 4.5 میلیارد تومان است

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هزینه‌های تیمداری و خرید‌های شهرداری ارومیه در لیگ برتر امسال بیشتر از 4.5 میلیارد تومان نشده است.

هزینه‌های تیم شهرداری ارومیه 4.5 میلیارد تومان است

یدالله کارگرپیشه در حاشیه دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد هزینه میلیاردی این تیم اظهار داشت: تیم‌های بخش خصوصی برای تیمداری در لیگ برتر می‌خواهند بهترین‌ها را در اختیار داشته باشند.

وی افزود: ما نیز برای تقویت کادر فنی و والیبالیست‌های خود در نیم فصل دوم با توجه به بحرانی را که پشت سر گذاشتیم دو مربی صربستانی و دو بازیکن از صربستان و کرواسی جذب کردیم.

کارگرپیشه در مورد مبلغ هزینه تیم شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: هزینه این تیم تاکنون به بیشتر از 4.5 میلیارد تومان نیست البته این مبلغ هم‌اکنون در لیگ برتر امری طبیعی است و تیم‌های وسط به بالای جدول چنین هزینه‌هایی دارند و تیم‌های رده‌های اول تا سوم بیش از آن هزینه کرده‌اند.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: اگر تیم‌های لیگ برتری فقط به فکر هزینه‌های بالا باشند این به ضرر والیبال ما است زیرا دل‌مان می‌خواهد کشورمان پیشرفت داشته باشد و والیبالیست‌های خودمان رشد کنند.

کارگرپیشه اذعان داشت: تیم‌های بخش خصوصی با زحمت زیادی هزینه می‌کنند و تیم‌های دولتی نمی‌توانند چنین هزینه‌هایی را تقبل کنند ما باید سعی داشته باشیم هزینه‌ها را تا این حد نگهداریم و نگذاریم بالاتر برود زیرا به نفع والیبال کشورمان نیست.

وی در پایان متذکر شد: اگر سرمایه‌گذاری‌ها بی‌رویه باشد زیاد طول نمی‌کشد که تعداد تیم‌های خصوصی کمتر شده و رغبتی برای تیمداری بین آنها مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول