اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه خبر داد

به‌کارگیری 4 مربی و والیبالیست خارجی در شهرداری ارومیه

مدیر فنی تیم الیبال شهرداری ارومیه گفت: برای نیم فصل دوم دو مربی صربستانی به همراه دو والیبالیست نام‌آشنای خارجی از کرواسی و صربستان را در ترکیب تیم‌مان به خدمت گرفتیم.

به‌کارگیری 4 مربی و والیبالیست خارجی در شهرداری ارومیه

یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دو تیم در وضعیت ویژه‌ای که در جدول ایجاد شده روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند زیرا کاله و شهرداری با یکدیگر هم ‌امتیاز بوده و تنها تیم ما یک پیروزی بیشتر از آملی‌ها دارد.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: بحران بزرگی را پشت سر گذاشتیم و حتی کادر فنی را عوض کرده و برای مدتی مجبور شدم هدایت تیم را برای چند بازی به عنوان سرمربی در اختیار بگیرم.

کارگرپیشه با اعلام اینکه نیاز دیدیم با مربیان صربستانی وارد مذاکره شویم و با توافق آنها در کادر فنی به خدمت بگیریم، ادامه داد: برای تقویت بیشتر ترکیب تیم نیز دو بازیکن پست سرعتی و دریافت را از کرواسی و صربستان در اختیار گرفتیم ولی با توجه به در اختیار داشتن دو بازیکن خارجی دیگر در تیم، طبق قانون تنها دو بازیکن خارجی می‌توانند در ترکیب تیم حاضر شوند.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به گذشته قرار داریم، تصریح کرد: هفته گذشته نیز در خانه مقابل متین ورامین تیم قدرتمند لیگ برتر با نتیجه سه بر دو باختیم در حالی که می‌توانستیم با کمی دقت به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنیم.

به گفت کارگرپیشه، طی چند روز گذشته تیم بسیار خوب تمرین کرده و برای دیدار مقابل کاله محروم یا مصدومی نیز در تیم مشاهده نمی‌شود.

این مسئول در مورد باشگاه ورزشی کاله اذعان داشت: این باشگاه توسط فرد کاردانی اداره می‌شود و همچنین در این تیم نیز کادر فنی قوی، با دانش، آگاه و زیرکی همانند بهروز عطایی، شریعتی و چورا کار می‌کنند، چورا هم مربی تمرین دهنده قدرتمندی است که دو سال در ارومیه خوب کار کرد.

وی با اشاره به اینکه یک سوی والیبال برد و سوی دیگر آن باخت قرار دارد، خاطرنشان کرد: معتقدم در والیبال نام بازی نمی‌کند بلکه مجموعه تیمی بازی می‌کنند، هر تیمی در زمین عملکرد مطلوبی داشت به پیروزی دست می‌یابد البته هر دو تیم از مهره‌ها و کادر قوی بهره‌مند هستند و همه چیز برای یک بازی تماشاگرپسند آماده است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول