اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد

احداث مجتمع نمایشگاه‌های اتومبیل برای کاهش ترافیک اشنویه

فرماندار اشنویه گفت: برای کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر اشنویه سال آینده مجتمع نمایشگاه‌های اتومبیل در این شهر ایجاد می‌شود.

احداث مجتمع نمایشگاه‌های اتومبیل برای کاهش ترافیک اشنویه

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محمد علی حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک اشنویه که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ترافیک شهر اشنویه روز به روز در حال افزایش است که این امر ناشی از فعالیت برخی اصناف در هسته مرکزی شهر است.

وی با اشاره به فعالیت بنگاه‌های اتومبیل در داخل شهر، تصریح کرد: بنگاه‌های اتومبیل در هسته مرکزی شهر فعالیت می‌کنند که این امر سبب بروز مشکلاتی در شهر می‌شود.

حسین‌زاده بر تسریع در ایجاد مجتمع بنگاه‌های اتومبیل در این شهر تاکید کرد و افزود: سال آینده  مجتمع بنگاه‌های اتومبیل ایجاد می‌شود.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه کمبود پارکینگ در این شهرستان نیز مشکل دیگر در زمینه ترافیک است، خاطرنشان کرد: کمبود پارکینگ در اشنویه زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات در این شهر شده است.

حسین‌زاده با تاکید بر اهتمام جدی شهرداری اشنویه در این زمینه، خواستار برنامه‌ریزی شهرداری در این خصوص شد.

وی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک در این شهرستان وجود ندارد، گفت: نبود مرکز تعویض پلاک خودرو در اشنویه به مشکل عمده مردم این شهر تبدیل شده است که باید نسبت به راه‌اندازی این مرکز در اشنویه اقدام شود.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول