اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید آموزش و پرورش کاشمر معارفه شد

مدیر جدید آموزش و پرورش کاشمر در مراسمی با حضور امام جمعه این شهرستان معارفه شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش کاشمر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه کاشمر ظهر امروز در این آئین معارفه در خانه معلم این شهر اظهار داشت: ممکن است هر کسی ادعا کند بر حق است اما پیامبر مکرم اسلام این را معرفی کردند که حق فقط شاخصِ آن امامت و ولایت است و نماز، روزه، کعبه و حجاب تنها آثار حق هستند.

وی با قرائت سوره مبارکه والعصر یادآور شد: بی شک نجات و رستگاری انسان در درک و شناخت حق است، چون حق ماندگار است و هر کس حق را بشناسد سعادتمند و رستگار است.

امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه بی‌تردید کسب موفقیت در عمل به حق است، اظهار داشت: حق را باید شناخت و به آن عمل کرد و با توجه به این که موفقیت در آموزش حق است باید دیگران را به حق سفارش کرد چرا که به تنهایی نمی‌توان راه حق را پیمود.

وی با اشاره به اینکه عمل و آموزش حق بدون صبر میسر نیست و در این راستا باید صبور و آستانه تحمل را افزایش دهیم، تصریح کرد: هرکس حق را بشناسد و به آن عمل کند و پای آن بایستد به سفارش پیامبر عمل کرده است.

یعقوبی با تقدیر از تلاش‌های مدیر قبلی و خدمات 6 ماهه سرپرست آموزش و پرورش کاشمر یادآور شد: خوشحالیم چهره شناخته شده فرهنگی، اهل قلم، و اهل تعلیم و تربیت از امروز سکاندار امر آموزش و پرورش در این شهرستان می‌شود و جا دارد به جامعه فرهنگیان به داشتن چنین مدیر فهمیده و باکفایتی تبریک بگوییم و امیدواریم در قبال این مسئولیت شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی در حوزه آموزش و پرورش شهرمان که سرنوشت همه ما در آن نهفته است باشیم.

انتهای پیام/2202/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول