اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

بدون اسپانسر هم تیم اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کند

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: هنوز اسپانسری برای حمایت از تیم شمشیربازی استان پیدا نشده است، اما هر طوری هست نماینده اصفهان در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.

بدون اسپانسر هم تیم اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کند

فرهاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فصل گذشته باوجود همه تلاش‌هایی که صورت گرفت، نتوانستیم اسپانسری برای تیم پیدا کرده و در لیگ شرکت کنیم.

وی ادامه داد: اما امسال به بازیکنان قول داده بودیم که در لیگ شرکت کنیم و در هفته نخست لیگ برتر نیز تیم را به مسابقات فرستادیم.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان با اشاره به مشکلات مالی هیئت شمشیربازی استان اصفهان تصریح کرد: باوجود همه مشکلات مالی تیم را به لیگ اعزام کردیم اما برای ادامه لیگ به دنبال جذب اسپانسر هستیم که البته هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است. درصورتی‌که اسپانسر پیدا نشود، با همین بضاعت فعلی تیم هیئت اصفهان در لیگ برتر شمشیربازی شرکت می‌کند.

رضایی با اشاره به نتایج رقم خورده در هفته نخست لیگ برتر شمشیربازی تاکید کرد: هفته دوم مسابقات لیگ برتر شمشیربازی جمعه این هفته به انجام می‌رسد و پس از نتایجی که در هفته نخست کسب کردیم، امیدواریم در این هفته نیز نتایج قابل قبولی به‌دست بیاوریم.

انتهای پیام/63006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول