اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

مردم با شهردار جدید شهر چابهار همکاری کنند

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: تمام مسئولان دستگاه‎ها و ادارات اجرایی موظف به همکاری و تعامل با شهردار جدید و حمایت از وی هستند.

مردم با شهردار جدید شهر چابهار همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار ایرج حیدری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر بندری چابهار که با حضور روسای شورای اسلامی شهر و شهرستان چابهار٬ اعضای شورای اسلامی شهر چابهار و همچنین روسای ادارات شهرستانی و فرماندهان انتظامی و نظامی که در سالن کوثر کوی بنادر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب باید در راستای توسعه همه جانبه شهر استراتژیک و گردشگری چابهار اهتمام جدی داشته باشند تا شهردار جوان این شهرستان عملکرد قابل توجهی داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: توفیق خدمت به خلق را بزرگترین نعمت الهی دانست و اظهار کرد: با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرها، لزوم توجه به مسائل مدیریت حوزه شهری و ارتقای همه جانبه آن بیش از پیش احساس می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردم تمام عملکرد مسئولان را با دقت رصد می‎کنند و مردم هوشیار شهر چابهار از امروز منتظر مشاهده تغییر و پیشرفت شهر بندری و گردشگری چابهار هستند و این مهم وظیفه شهردار جوان اما با سابقه یک دهه مدیریت را سنگین‎تر خواهد کرد.

وی اذعان داشت: در انتخاب شهردار شهر بندری چابهار تنها اعضای شورای شهر دخالت داشته و هیچ ارگان دیگری کوچکترین نقشی نداشته و همه دستگاه‎های اجرایی موظف به همکاری و تعامل و حمایت از وی هستند.

شهردار جدید  شهر بندری چابهار نیز این مراسم با بیان اینکه در بحث تهیه طرح‌های عمران و آبادانی شهر چابهار تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: باید با مد نظر قرار دادن واقعیت‌ها و کمبودها با تکیه بر تفکر بیشتر و تلاش مستمر اقدام کنیم.

دادکریم بلوچ با تاکید بر تقویت نیروهای متخصص حوزه شهری، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران توجه خاصی به موضوع شهر و شهرسازی شده است و شهرداری چابهار نیز با هدف ارائه خدمات شهری مطلوب برای همشهریان تلاش می‌کند.

در ادامه این مراسم از زحمات محمدی سرپرست سابق شهرداری چابهار و همچنین حمیدالله بلیده شهردار سابق این شهرداری قدردانی و حکم انتصاب دادکریم بلوچ توسط فرماندار به وی اعطا شد.

ﺩﺍﺩﮐﺮﯾﻢ ﺑﻠﻮﭺ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺷﻬﺮﻫﺎﯼ ﻧﮕﻮﺭ، ﺭﺍﺳﮏ ﻭ شهرستان ﮐﻨﺎﺭﮎ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.

انتهای پیام/75007/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول