اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

46 هزار قرص و داروی نیروزای قاچاق در مشهد کشف شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دستگیری توزیع کننده عمده داروهای قاچاق در مشهد 46 هزار قرص و داروی نیروزای قاچاق کشف شد.

46 هزار قرص و داروی نیروزای قاچاق در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بیدمشکی اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و مواد نیروزا ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در زمینه تهیه و نگهداری و توزیع داروهای نیروزای خارجی قاچاق به طور گسترده فعالیت می‌کند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: پس از تحقیقات به عمل آمده و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه متهم را دستگیر کردند.

بیدمشکی عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد 46 هزار و 812 عدد قرص و آمپول‌های نیروزا به همراه مقدار 475 کیلوگرم انواع پودرهای مکمل ورزشی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی خود به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به اثرات سوء و مخرب قاچاق گفت: توزیع داروهای قاچاق یکی از خطرناک‌ترین نوع قاچاق است که می‌تواند به امنیت جامعه ضربه وارد کرده و سلامت مردم را به خطر بیندازد که در این راستا پلیس با قاطعیت تمام با قاچاقچیان داروهای غیرمجاز و قاچاق برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهد در صورت اطلاع از توزیع این گونه داروها موضوع را از طریق ستاد خبری به شماره تلفن 2183700 پلیس آگاهی اطلاع دهند.

انتهای پیام/2202/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول